En wat voor eentje
Veel draagplezier
Vind de sluiting trouwens een beetje amateuristisch geborsteld. Originele finish met een paar krasjes lijkt me mooier (authentieker).
Dat is idd waar ik op doelde. Mint en ongepolijst, dat dacht ik even echt niet. Een mooi exemplaar? Jazeker.
Dat ben ik met je eens.
Eterna-Sonic! Mooi man!
Vandaag de Zealande binnengekregen. Werkelijk heerlijk! Licht en comfortabel! Zo licht dat ik elke keer moet kijken of hij nog wel om zit!
Thanks
Dat azijnpissen op die sluiting, dat snap ik niet. En dan wel erbij zeggen dat het een mooi exemplaar is verder. Zal wel aan mij liggen, maar als iemand blij is met zijn aankoop, waarom dan zulke dingen zeggen? Wat heb je eraan?
Dat schoot ook door mij heen…dient geen enkel doel behalve dat de koper een domper krijgt. Zoiets kun je dan beter per pb doen.
Wat een prachtige kleurcombinatie zeg, heel gaaf.
Iemands aankoop volledig afzeiken, dat zou te ver gaan, is ook nergens voor nodig. Maar alleen maar oeh en ah, kun je niet verwachten op een forum met zoveel leden. Heeft niets met azijn pissen te maken, is in mijn ogen niets meer dan een gezonde dosis kritiek. En wat mij vooral steekt is dat iets als ongepolijst wordt verkocht, terwijl dat niet zo is.
In de advertentie staat alleen dat de kast ongepolijst is meen ik?
Oeh en ah hoeft ook niet. Je kan ook niks zeggen, of het idd in een pb melden als je dat een fijn gevoel geeft. Ik snap t niet. Ik kan me wel voorstellen dat je het in een gesprek met een ander erover zou hebben. Maar goed, is mijn mening. Dan weten jullie dat vast: als ik eens wat post: graag louter positief commentaar.
Maar vooral jouw commentaar spring eruit bij mij @SuperC. Zet ze maar eens op een rijtje. Ik ben nieuw hier, word nog niet gehinderd door het feit dat ik mensen “ken”, ik zeg dus wat ik denk.
Gelukkig doe ik dat ook, dus dan kunnen we elkaar de hand schudden. Maar, point taken.
Wéér die glijbaan