Was dat maar waar. Zucht. Als je iets laat zien (of het nu een nieuw zelfontwikkeld horlogemerk of een āgoedkopeā nieuwe aanwinst), er zijn altijd azijnzeikers. Ik heb geleerd me er niet meer zo aan te storen (denk en hoop ik).
Er zijn echter vƩƩl meer positivoās hoor! Die zouden zwaarder moeten wegen, maar - ik weet het - het negatieve blijft hangen. Vaak is het ook jaloezie, denk ik dan maar.
Welkom op het forum trouwens!
Gr. Hans
Misschien moet je eens kijken of er in Noord-Korea een horlogeforum is?
Als je grapjes maakt is het gebruikelijk een smiley toe te voegen
Is er nog een verschil tussen azijnzeikers en mensen die niet alles mooi vinden en daar voor uit komen?
Je kan ook niks zeggen
Ik was bloedserieus
Haha nee dat heb ik op je site gezien. Gebruik je 3M of de orginele Dremel kopjes voor een beurtje?
Nee joh, ik? Nou priem. Dan is die gepolijstā¦als de kenners het zeggen
IK BEN MIE BLIJ
Kraak maar raak voor een knaak, mijn blijdschap krijg je toch niet stuk
Jezus, dat is nogal laag, vind je niet? Bovendien gebaseerd op niets en onwaar.
Hahaha ik zat je te stangen Jaap Ik heb totaal geen kennis van je handelswaar.
Goed om te weten. Ik verheug me al op de eerste foto die ik tegenkom van een van je horloges. Die zal het waarschijnlijk moeten ontgelden in het kader van de democratie.
Ja laten we dat doen. in het openbaar als we onverdeeld positief zijn. En anders per PB. Daar wordt het echt een mooier forum van. Of toch niet?
Waar doel je dan op?
Punt is dat mensen, die misschien wat minder gecharmeerd van andermanās nieuwe aanwinst zijn, wel eens hun mond dicht mogen/kunnen houden. Wat is het punt om er altijd maar āeerlijkā in te vliegen? Laat iemand toch lekker blij zijn en als je niks toe te voegen hebt aan een topic, blijf er dan gewoon vanaf.
Ja: dit is dus het verschil tussen azijnzeikers en mensen die niet alles mooi vinden.
Kom op man.
Hahah jongens hou op Het is te warm.
Nou zeg dan? Wat heeft dat met de beschuldiging van Han te maken?
Never mind. Inderdaad te warm. Maar ik weet wel wat ik bedoel en jij ook (tip: AT)ā¦