Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Heren… heren…

2 likes

Ojee wat een hoop bezig met replyen. Ik ga even de Tour kijken en zie over een uur wel wat de schade hier is :smile:

Kom op gasten, het is te warm voor dit gezeik!

3 likes

Niet altijd en “in vliegen” hoeft ook niet. Het mag ook genuanceerd. Voor de rest: If you can’t stand the heat, you better get out of the kitchen. Neem een voorbeeld aan de reactie van Han.

5 likes

Kerel ik zeg je net dat ik geen kaas van je handelswaar heb gegeten. Het was een grapje. Ik heb twee keer in twee jaar tijd op je site gekeken, boeit me niet.

Je moet een wat dikkere huid hebben. Of als handelaar wat minder op een forum zitten.

Mooi gezegd.

10 likes

Tja. Zit ook wel wat in.

2 likes

Pipootjes…

image

2 likes

Kijk, dat @HanDavinci een grapje maakt, boeiend. Als ie er een knipoog achter had gezet, had ik er smakelijk om kunnen lachen. Maar als je mij gaat beschuldigen van het poetsen of polijsten van horloges, met een verwijzing naar een Aqua Terra (?), dan moet je die maar eens uitleggen.

En als je doelt op jouw AT chrono, wat heeft dat met dit onderwerp te maken?

1 like

Weet jouw vrouw dat je haar horloge draagt? :thinking:

7 likes

1 like

Nee dat doe ik niet Jaap. Heb nog nooit iets bij je gekocht. Ging om jouw stelling dat er iets werd dat geroepen zonder basis en dat dit niet waar was. Maar never mind. Ik ga bier drinken. Proost allemaal :beers:

1 like

Is het misschien een idee om in de categorie off topic een topic te openen genaamd : Beschuldigingen, verdachtmakingen en insinuaties. Dan kunnen we hier weer laten zien wat we allemaal dragen vandaag.

Ik een DJ41

:wink::+1:

21 likes

Ja graag!

7 likes

Zo werkt dat natuurlijk niet. Wie A(T) zegt moet ook B zeggen. Je kunt niet hinten naar raar polijstwerk in relatie tot een AT door @SuperC en vervolgens doodgemoedereerd weg sjokken. Hup. Voor de digitale draad er mee. :policeman:

5 likes

Ben ik al goed mee bezig :joy:

3 likes

Laatste van mijn kant erover: natuurlijk kan je wat zeggen op een forum. Daar gaat het juist over. Je hoeft het niet met iedereen eens te zijn.

Maar als iemand zijn of haar NA laat zien, dan vind ik het gewoon niet tactvol of vriendelijk of fatsoenlijk om daar van die venijnige opmerkingen over te maken. Dat is alles.

@TimeLapse, ik heb al heel wat foto’s geplaatst hoor! Ben benieuwd😉

Maar idd, het is achterlijk warm! Te warm om te kibbelen. :kissing_heart:

8 likes

Dat draadje is jammer genoeg verwijderd maar “wie de schoen past”… en nu ga ik echt bier drinken :sunglasses:

4 likes

Al is het maar omdat er wel degelijk een verschil is tussen een zichtbaar niet zo mooi geborstelde sluiting van een oude Rolex en vage insinuaties die een beetje een vervelende nasmaak geven :grinning:

Stuur ff een linkje. :sunglasses: :grin:

4 likes

Zal ik maar per pb doen, voor de zekerheid?!:joy:

3 likes