Hier maak ik de dag vol mee!
Blijft mooi mister Miyagi
Wat is Nederland toch prachtig! Genieten op de Posbank. Waar laat ik mān peukie nou?
Op de motor dus Quartz om. Alsof ik een excuus nodig heb!
Ha Nils, hoe ziet de voorkant van dit klokje eruit?
Mooie foto !
Heerlijk dat autocorrectie i.c.m. wat slechtere ogenā¦
Dolletje bedoelde ik dus
Goed gedaan man! En mooi horloge.
Kreeg je de band ook op een goede lengte? Bij de 035 en 033 zitten er geen halve schakels of fijnafstelling in. Bij mij gaat het redelijk, maar kan me voorstellen dat het net te strak of te los zit bij een bepaalde pols afmeting.
Kreeg je zelf de sluiting niet dicht?
Van harte! Mooi horloge
Vandaag in ontvangst genomen, voordat het nieuwe model daar is en deze niet meer nieuw te verkrijgen is.
Ik heb aan weerszijden 2 schakels verwijderd, hij zit perfect! Ik was al een beetje huiverig dat hij net niet goed zou zitten, deze mini-grail. Gelukkig komt alles op zijn pootjes. Ik moet wel even een nieuwe āLink-Removerā bestellen, de pinnen van de band blijken steviger te zijn dan dat AliExpress ding. De volgende wordt dus van staal
Leuk! Ga je hem origineel laten of aanpassen?
Ja hoe zit dat met die voorkant??? PLAAAAAAAATJEEEEESSSSSSSSSS!
Ik snap het als je het niet wilt delen maar ik ben wel heel benieuwd of je dit bijzonder zeldzame exemplaar nu ook nog voor een āmazzeltjeā hebt kunnen scoren van een onwetende?
Hij is je hoe dan ook van harte gegund en gaaf dat je hem zo bent tegengekomen en hebt kunnen scoren
Daar ben ik nog niet helemaal uitā¦
Ik heb ook zo een blauw aliexpress ding en er zit af en toe wat muziek in bij lastigere pennen maar ik heb dus ook zo stalen gekocht⦠Ik dacht dus dat die beter lees sterker zou zijn maar waardeloos. Zo een blauwe is beter. Die stalen zijn te klein en het lijkt leuk omdat je ook nog zogenaamd de band/pen op de juiste hoogte kunt leggen. Maar vaak kan die dus niet laag genoeg en dan is die waardeloos
Voordeel is dat het slechts wat eurootjes kost maar je moet zo lang wachten als je het nodig hebt