Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Mijn beste,

Nog steeds in m’n sas met de Seiko skx!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

24 likes

Huh…de nieuwe? Hisonic blijft zowiezo… :kissing_heart::joy: …word steeds gekker hier op HF…nu al kusjes sturen…whahaha :+1::joy::joy::joy:

2 likes

Nee die je al had :kissing_heart:

1 like

Oh nee sorry, die is zo zeldzaam dat ik stiekem benieuwd zou zijn wat deze op een veiling zou opleveren…er word bij Sweephand alleen over gesproken dat er ook één caseback zou bestaan met een gouden medaillon(hebben ze ook geen plaatje van) en toen ik dat gelezen had kwam deze ‘lucky basterd’ hem een maand later tegen en toen wist ik niet hoe snel ik op de ‘nu kopen’ knop moest drukken… verslaving…nee hoor :blush::joy:

Trouwens niet ‘gold plated’ maar full gold :yum:

15 likes

32 likes

#stijltje

14 likes

Zo direct de stalen band er weer 's aanschroeven, omdat 't kan… :sunglasses:

22 likes

Zo …bling…bling is binnen :+1: …ik las ergens dat hij ook weer gelijk wegging dat jij zei?

1 like

Hele gave :ok_hand::smiley: …jammer dat deze te groot is voor mij…44mm toch?

Schitterend!

1 like

Dank je wel! :smiley: Dit zijn de ‘normale’ caseback’s van de Hisonic, die zit op de Hisonic die onderweg is…je moet goed kijken want het Hisonic tekentje in het midden is al een stukje weggesleten…

s-l500 (53)

6 likes

Happy days!

17 likes

:joy: dat was meer als een rolletje maar er is wel interesse :sunglasses:

Maar ik wil het type en formaat even proberen en wie weet blijft of gaat die weer door.

1 like

Vandaag mijn meest recente aanwinst, de Yema Heritage Superman :sunglasses:

Er zijn er nog maar een paar op het HF, dus als je meer wilt weten over dit horloge, lees dan eens de review die ik erover heb geschreven in dit gelijknamige topic: :slightly_smiling_face:

Fijne avond alvast gewenst! :+1:

20 likes

Lolletje bedoel je zeker :+1::joy:

En wat vind je van die Yema?:sunglasses:

1 like

Gave klok hoor! :+1::smiley:

1 like

Haha… dankje ik ga het proberen…:grimacing::joy:

1 like

Onder je review op het papierenclipje drukken en dan kopieren naar klembord en die i.p.v je andere linkje plaatsen :+1::smiley:

1 like

Hoi Nils, het is gelukt. Hartstikke bedankt ouwe reus! :+1::+1::+1::blush:

2 likes