Wat dragen wij vandaag? Deel IX

De 18Q op paardekont

15 likes

sow…ik heb helemaal niks met Tudor normaal gesproken maar deze is gaaf zeg! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Lekker aan t schitteren op kantoor :sunglasses:

20 likes

Thx, hij heeft echt een onderscheidende vormgeving. Love it or hate it.

Hij heeft ook een beetje een verhaal erachter, bijvoorbeeld de inspiratie voor de vormgeving en de naam.

3 likes

Zeer geslaagde mod!:grin::+1:

2 likes

Tja…:grimacing:

1 like

Tijd voor een duik! Fijne dag!

8 likes

Vandaag weer deze;

15 likes

Vandaag de enige Zwitser die ik heb om d’n pols

18 likes

Vandaag de Seamaster na lange tijd nog even uit de kast gehaald…
Blijf haar mooi vinden, maar ze draagt iets te groot voor mijn pols naar mijn mening…

17 likes

De credits zijn voor @ThaPapper in deze… :smiley::+1:

1 like

Verjaardagshorloge :smile:

13 likes

Ho ho… Van die motor wil ik graag een foto zien!
Street tracker?

Zou het even op moeten zoeken maar ik dacht 2007

1 like

De grote Zodiac Speed Dragon vandaag, toch heel plat dus je hebt niet door dat het zo’n grote plak horloge is…

10 likes

Tnx voor het verhaal. Ik hou van horloges met een verhaal! Veel plezier met deze beauty :+1:t2::sunglasses:

1 like

Ik zou deze wel eens irl willen zien :grimacing::sweat_smile:

1 like

Deze zou ik graag willen dragen… Gewonnen op een veiling… Maar zoek nog een bandje… Die dingen aan de onderkant zitten vast… Hoort dat zo?? Past anders zeker alleen zo’n stoffen bandje op ?? En is deze € 150 waard? Heb ik met alle kosten ongeveer voor betaald…

3 likes

Dit is een CWC G10 Quartz, een horloge dat veel door militairen gedragen werd/wordt in 36mm. Voor dat geld had je bijna een nieuwe kunnen kopen, maar als dit een vintage is waar je blij van wordt, niks mis mee.

Heb je betere foto’s?

Heb je een foto van de achterkant?

De zogenaamde ā€œfixed spring barsā€ horen zo en er past een NATO of Perlon tussen.

Blijven leuke dingen!

Leuke nickname overigens :smile:

Welkom op HF! Wie ben je en wat houdt je bezig in het leven en met horloges? Stel je eens voor, leuk!

7 likes

17 likes