Wat dragen wij vandaag? Deel IX

Verjaardagshorloge :smile:

13 likes

Ho ho… Van die motor wil ik graag een foto zien!
Street tracker?

Zou het even op moeten zoeken maar ik dacht 2007

1 like

De grote Zodiac Speed Dragon vandaag, toch heel plat dus je hebt niet door dat het zo’n grote plak horloge is…

10 likes

Tnx voor het verhaal. Ik hou van horloges met een verhaal! Veel plezier met deze beauty :+1:t2::sunglasses:

1 like

Ik zou deze wel eens irl willen zien :grimacing::sweat_smile:

1 like

Deze zou ik graag willen dragen… Gewonnen op een veiling… Maar zoek nog een bandje… Die dingen aan de onderkant zitten vast… Hoort dat zo?? Past anders zeker alleen zo’n stoffen bandje op ?? En is deze € 150 waard? Heb ik met alle kosten ongeveer voor betaald…

3 likes

Dit is een CWC G10 Quartz, een horloge dat veel door militairen gedragen werd/wordt in 36mm. Voor dat geld had je bijna een nieuwe kunnen kopen, maar als dit een vintage is waar je blij van wordt, niks mis mee.

Heb je betere foto’s?

Heb je een foto van de achterkant?

De zogenaamde ā€œfixed spring barsā€ horen zo en er past een NATO of Perlon tussen.

Blijven leuke dingen!

Leuke nickname overigens :smile:

Welkom op HF! Wie ben je en wat houdt je bezig in het leven en met horloges? Stel je eens voor, leuk!

7 likes

17 likes

Dat noemen ze een nato band. Draagt erg fijn trouwens. Er bestaan ook leren bandjes die speciaal gemaakt zijn voor horloges met de zogeheten ā€˜fixed spring bars’. :metal:t3:

3 likes

En die noemen ze ā€œlederen nato’sā€ :sunglasses:

3 likes

Haha nee er zijn ook leren bandjes met een speciaal flapje. Die kan je over je spring bar doen en dan terugklappen en vastmaken.

Zoiets bv:

image

7 likes

Weer iets geleerd! Wist ik niet :+1::+1:

1 like

Mijn eerste bijdrage

21 likes

Mooi hoor!

1 like

Vandaag wordt de Wittnauer uitgezwaaid, nog 1x keer om de pols en dan gaat deze naar zijn nieuwe eigenaar.

12 likes

Hallo, ik ben student en vind horloges interessant… heb er nog maar 1 en had hiervoor een pulsar… Hoop hier op het forum meer te weten te komen over horloges… foto van de achterkant heb ik niet gemaakt nog… tekst wat er op staat is een soort w op zijn zij geschreven als een v als je snapt wat ik bedoel… en allemaal getallen zoals 0552/6645-99 en dan nog meer…

6 likes

22 likes

31 likes

Een stukje in zee gezwommen.

15 likes