Wat dragen wij vandaag? Deel V

Weer de Nomos, wat een topper :heart_eyes:

28 likes

Een NA:

16 likes

20 likes

Lekker blauw vandaag😇

16 likes

Gulfman

7 likes

9 likes

Mooie klok!:+1:

Daily beater maar zelden te zien. Blij dat ik 'm heb.
Zodiac Dragon Wing.

7 likes

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik en staal! Het staat perfect op de Batman!

20 likes

Zwart staal vanavond

Gr. Marc

5 likes

8 likes

Het vijfje was aan de beurt vandaag. Net thuis en wat staat er op me te wachten? Een pakketje van @HanDavinci
Zo maar eens even rustig voor gaan zitten :smile:


Gr.Wander

19 likes

Nice! En die endlinks zitten er zo op toch!

A Child can do the laundry

1 like

hahaha, je hebt zeker @HanDavinci gesproken!? Ik zat me toch te klooien … :laughing:

2 likes

Avondwissel van Carrera naar Speedy. Er zijn ergere dagen😜

32 likes

Prachtig klok.
Je hebt helemaal gelijk. De Tudor ziet er niet uit op dat rubber. Op leer al een stuk beter, maar op staal is hij perfect !! Staat op mijn verlanglijst.

1 like

@Olly Uitmuntend, wat een mooi horloge en mooie foto.
@Nielsracing en hij mag er zeker bijhoren, goed gelukt zeg ik, misschien net iets teveel weerspiegeling in vergelijking met die van Olly. Maar top hoor.

@BrowningGTS met de witte wijzerplaat lijkt ie nog meer op een GS als je er zo vlug naar kijkt :+1:

2 likes

Thx @rytec1! Ik vind het echt leuk om moeite in die foto’s te steken :slight_smile: Niet gewoon klik en klaar.

Hier m’n Sarb033 bijvoorbeeld, ook mooi:

En de Hamilton Khaki Pilot day date:

18 likes

Dat is inderdaad de kunst, zo scherp mogelijk krijgen en het liefst zonder enige vette vingers of teveel stofjes op je horloge.
Na het shot meteen kijken en inzoomen of ie voldoende genoeg is om hier te posten :smile:
En dan nog het liefst met een mooie achtergrond of passende kledij. :wink:

Die SARB033 heb ik ook nog gehad, ik zou hem misschien toch nog ooit eens nemen, veel kwaliteit voor z’n prijs, enkel als je éénmaal dat ontspiegelde glas gewend bent zoals ik op de SARX035 had en nu op mijn SO doet me dat een beetje twijfelen. En die witte SARB is ook niet slecht hoor…

1 like

yeti

12 likes