Wat dragen wij vandaag? Deel V

Oei…heel mooi😍🖒

1 like

Fijne vrijdag!

27 likes

Hij heeft single domed saffier wat hem een erg bijzondere uitstraling geeft.

5 likes

Ik ga ervoor vandaag.

28 likes

Volgens mij wordt het vrij aardig weer. En zo niet, je weet wat ze op Kiribati zeggen: ‘regen op je trouwdag, zon in je huwelijk’.

5 likes

Wat gaaf @Hansje34! Ik hoop dat je een leuke dag hebt, en dat alles voorspoedig loopt. Het weer is maar een tweede, je maakt de dag zelf speciaal met familie en vrienden!

Proficiat alvast :slight_smile:

5 likes

27 likes

Have fun, je spulletjes matchen in ieder geval :+1:

Vind ik ook, daarom ben ik niet rouwig om jouw beslissing😉

1 like

23 likes

Op deze dag voor de zekerheid maar een robuuste keuze gemaakt.

17 likes

Waar koop je die dingen? Ik vind ze retestrak, maar ik vind ze niet. :slight_smile:[quote=“ThaWatcher, post:4094, topic:121387”]
rubber bandje past beter op de 6309!
[/quote]

Neuh. Niet echt. Die like is voor de Tudor op leer. In het rood. Met gekromde tekst en ETA. Zoals een duiker heurt. Mooi hoor. :slight_smile:

Die ziet er ook uit als een TerraTuna. Heb jij nu zulke ranke polsjes of is het echt zo’n enorme hockeypuck?

1 like

jij gaat ook trouwen begrijp ik?

1 like

waarschijnlijk is ie bang dat ie over een zwarte kat struikelt terwijl ie onder de ladder doorloopt…

1 like

verhip, het is vrijdag de 13e

@Hansje34 heeft voorwaar geen last van triskaidekaphobia, door vandaag te trouwen, de held

2 likes

Ff wat anders dan een duikert

15 likes

De combi, groot maar vooral hoog en een pols van 16,5cm.

Deze past me beter, wat een beauty, foto’s doen geen recht aan hoe mooi het horloge echt is! Na alle uitleg, een merk dat vol, vol, vol voor prachtige unieke techniek gaat, snap ik dat mensen hier graag eur. 37.500,- voor betalen.

21 likes

Gr. Marc

9 likes

37.500 voor een horloge kan ik gewoon niet verkroppen in m’n hoofd. Ik zou alles boven de 5K belachelijk vinden, @anon50762135EV vindt 2K al te veel, en eigenlijk is het ook decadent in een wereld waar zo’n miljard mensen rondkomen van een dollar per dag. :slight_smile:

Maar in een universum waar ik zo’n significant deel van m’n hypotheek in een stukje luxe stop zou ik zeker geen afgekapte 6, 3 en 9 willen zien.

Maar goed. Terug naar aarde:

Minder scherp, maar wat een tof blauw secondenwijzertje:

22 likes

Ach d’r zijn ook hordes mensen die dat soort bedragen als 37,5k (en meer) in hun auto stoppen en keihard erop afschrijven, op dit soort horloges schrijf je in tien jaar heel wat minder af.
Maar idd als je bedenkt hoeveel armoede er wereldwijd is…

2 likes