Wat dragen wij vandaag? Deel V

Doe ik ook niet. Ik denk dat ik een 10K auto man zou zijn. Tweedehandsje met de kop er goed af. Als ik echt alle geld van de wereld had… Dan zou het me nog niet boeien. Al reed ik dan wel op een Africa Twin van 20K, woonde ik ergens in een schandalige villa aan de kust van de Adriatische zee en stond er dan ook een Triumph Bonneville in m’n garage. :slight_smile:

3 likes

Fantastische combo, maak er een onvergetelijke dag van. Hier zal het zeker niet aan liggen :+1:t2::+1:t2:

1 like

19 likes

@Hansje34 Mooie combi, a lucky bride :slight_smile:
Mooie dag gewenst!

1 like

Bedankt , vind ze ook super maar deze oceanus is alleen te koop in Japan en te bestellen via bv. https://www.seiyajapan.com/products/ocw-s100-1ajf

Krijgt bijzonder weinig polstijd, dus vandaag maar weer eens een ietsje-minder-casual friday. :grin:

12 likes

Weer deze vintage Timex. Mét originele band. Weliswaar n gammel stalen bandje maar vind het wel cool om m te hebben:

16 likes

Tissot Open Heart Powermatic 80, omdat het kan en mag

11 likes

Vandaag natuurlijk ook nog mijn nieuwe aanwinst de Oceanus!:heart_eyes:

15 likes

53 likes

15 likes

11 likes

Maar eens even anders dan anders, casual friday en omdat ik het best leuk vindt.

26 likes

SMP :smiley::+1:

35 likes

Deze maar eens omgegespt :heart_eyes:

36 likes

Go get her, tiger!
Veel plezier vandaag en alvast gefeliciteerd!

Mooi met die perlon!

2 likes

Speedy Friday ook goed?

33 likes

Mooi ding!

Voor mij vandaag de analoge G-Shock MRG121

@anon50762135EV: P.S. Deze is net zo groot als die andere,dussss… :wink:

5 likes

Nee, dat heb ik in april van het vorige jaar gedaan.
Het horloge dat ik op mijn trouwdag om had heb ik niet meer. (Deze toevoeging om het horloge gerelateerd te houden :blush:.)

Het woordje ook roept wel vragen op. Ga jij trouwen vandaag ?