Wat dragen wij vandaag? Deel V

Pervert …

1 like

Het is natuurlijk geen intramatic

14 likes

23 likes

haha to say the least

ik vind hem echt veul te groot maar ik hou dan ook meer van wat meer bescheiden horloges

dus geniet er lekker van!

Je bent dan ook een vrij bescheiden persoonlijkheid

4 likes

Zo is het maar net.

1 like

Wat is je polsmaat Erik? Uit interesse, ik heb nog nooit een PAM omgehad, maar hij lijkt echt ontzettend groot. Is dit een 46mm? (ben er niet in thuis, mi scuzi :relieved:)

Zal rond de 17,5 cm zijn geloof ik. PAM is 44. Geloof het of niet maar de kast incl. lugs vallen binnen de pols

De meeste foto’s vertekenen het formaat aardig, maar daar zijn ondertussen al hele epistels over geschreven hier

Neemt niet weg dat het een flinke jongen is, maar dat weet je als je een luminor koopt :slight_smile:

1 like

2 likes

Haha dat plaatje! [quote=“Erik11, post:4785, topic:121387”]
De meeste foto’s vertekenen het formaat aardig
[/quote]

Ik geloof je, dat vind ik van de SKX op een foto al. Desalniettemin is die PAM prachtig :v:

1 like

Yobokies heeft die (zie foto), ook in een 12-hour variant. Die van mij is van Dagaz. Was een probeersel, wat me uiteindelijk prima bevalt, de plaat springt er wat meer uit wat vooral onderwater fijn is.

1 like

Mijn Pan Europ eens op een racing bracelet gezet. Het inkorten van schakels was geen makkie, maar het resultaat valt niet tegen tot zover. De kat kijkt wat afkeurend, maar wat weet die er nu van.

15 likes

12 likes

Andere tijden andere kronen …:smirk:

6 likes

11 likes

9 likes

:heart_eyes:

19 likes

Weer eens wat anders vandaag.

29 likes

Let’s go :sunglasses:

23 likes