Wat dragen wij vandaag? Deel V

28 likes

Nog steeds mmijn Landmaster

24 likes

Hele mooie!

1 like

Zo, de Edox heeft geen stand gehouden. Eens wat anders dan anders, review volgt binnenkort.

13 likes

Zit er aan te denken de collectie drastisch terug te brengen … moet de Seaforth weg? :thinking: #keuzes Vandaag dus maar om de pols!

21 likes

Blijft een topper. Ik heb er ook 1 uit '89, draag superfijn en in zijn eenvoud zeer mooi!

1 like

Zijn er überhaupt mensen die denken aan iets wegdoen en het daarna houden?
Alleen het denken is bij mij vaak fataal.

3 likes

14 likes

Gisteravond :sunglasses:

21 likes

Deze vanochtend :wink:

8 likes

Helaas herkenbaar … alhoewel … Ik ben blij dat ik me vintage Breitling Aerospace uit het blauwe gedeelte heb terug getrokken, dat was echt een vergissing geweest :slight_smile:

1 like

Net binnen en uiteraard meteen om de pols: een heerlijke Seiko uit 1976. M’n eerste quartz.

16 likes

13 likes

Mooie plaat!

Hier één van mijn favoriete, gewoon een simpel mooi gebalanceerd horloge.

22 likes

De Tudor wederom.

25 likes

Seiko SARB017 Alpinist :relaxed:

Fijne dag! :+1:

19 likes

Bumper time

12 likes

Ik wel en getrouwd met een Amerikaanse snap ik ook wel de Amerikaanse mening. Maar feit is, dat je in een paar seconden met een (semi) automatisch wapen in seconden tientallen slachtoffers kunt maken en daar hoef je niet eens behendig voor te zijn. Wil je hetzelfde met een mes, moet je daar jarenlange training voor gevolgd hebben. In de VS heb je dan als enig tegenwicht, dat zowat IEDEREEN een wapen mag bezitten/dragen, zodat de gestoorde/terrorist een koekje van eigen deeg kan worden voorgeschoteld. Maar daar volgt ook het dubbele van de samenleving uit: “Er lopen slechte mensen rond met wapens, dus ik moet ook een wapen hebben om me te verdedigen”.

2 likes

Vandaag een horloge wat ik te weinig draag, vanwege de kleur. Ik heb weinig groene kleding, vandaar… Wel een hele leuke automaat…

5 likes

Zou toch zonde zijn om die weg te doen

1 like