Wat dragen wij vandaag? Deel V

Yep

1 like

Ik zou zelf voor de blauwe gaan denk ik…maar zwart ook vet natuurlijk :+1:
Ben benieuwd?

1 like

Blauw is super “voor erbij”. Maar als dagelijks horloge op mijn werk net wat te besmettelijk vrees ik.
De Oris staat inmiddels al op het blauwe gedeelte haha, dinsdag zullen we zien of er een DJ41 mee naar huis komt :slight_smile:

1 like

Deze natuurlijk… tijdens avonddienst :blush:

10 likes

Zeker heel mooi !! Is deze van na 1969?

Ultieme toolwatch :+1:

1 like

Dank je! Geen idee van hoe oud exact - ben meer van de perioden dan van de bouwjaren eerlijk gezegd. Heb wel gezien dat er behoorlijk wat minimale varianten in zijn geleverd in de zestiger jaren. En ik vind hem door de rustige wijzerplaat en standaard kast één van mijn mooiste Connies - nog steeds :wink:

1 like

9 likes

Yes sir🖒☺

11 likes

Datum luiheid , dat dan weer wel :grimacing:

15 likes

Idem👍

1 like

Sluit ik me bij aan. Omega zal ook altijd mijn favoriete horloge merk blijven. Met een paar uitzonderingen in de jaren 80 wat ontwerp betreft.

1 like

Vostok Amphibia SE 100725

11 likes

Oh Yes!!! Hou maar op over de tachtiger jaren ontwerpen :unamused: Net geprobeerd de batterij van een oude Equinoxe te vervangen - kon hem niet eens vinden…Twee kanten geopend, analoog en LCD paneel maar ergens tussenin zal de batterij zich moeten bevinden. In elk geval alles behalve toegankelijk…Moppermopperrrr

2 likes

Die zit. In de pocket wel te verstaan :wink:

20 likes

Deze Hamilton die ik van @fugit overnam. Een onverwacht leuke NA. Eens kijken of dit een blijvertje wordt.

11 likes

aan de arbeid met.

3 likes

Iets lichts en luchtigs. Valt me op hoe licht hij is tov mijn andere GMT

24 likes

23 likes