Wat dragen wij vandaag? Deel V

Beterschap! :slight_smile:

1 like

Proost​:beers::slight_smile:

1 like

Ko is Dé bandenmaker van HF…Bandje wat je bedoelt zal hij ook wel zelf gemaakt hebben☺

1 like

Ik help wel effe​:wink::joy:

15 likes

Hele dag aan het puzzelen geweest met de verlichting van m’n auto. Alle gesmolten stekkers vervangen en er uiteindelijk achter gekomen dat een of andere prutser ooit wat draden had verwisseld waardoor bij dimlicht ook groot licht half ging branden. :fearful::fearful:
Klusklok dus…

8 likes

Dusseldorf?

1 like

Had ik nog een makkie met mijn dooie accu - eruit en even met het fietsje naar de onderdelenhandel en nieuwe weer erin. Beetje makkelijker dan bij sommige horloges haha. Mijn Camel GMT heeft er in elk geval niet onder hoeven lijden :wink:

1 like

Uitzoeken waarom dingen niet goed werken is inderdaad heel tijdrovend. Zowel bij het sleutelen aan horloges als auto’s. Vooral als voorgaande sleutelaars rare fouten gemaakt hebben die niet meteen opvallen. :sweat_smile:

2 likes

Yep! We gingen voor de kerstmarkt (die er nog niet bleek te zijn :disappointed:)… dan maar horloges kijken!

5 likes

Persoonlijk vind ik de zwarte en grijze uitvoering wat mooier.

1 like

Mocht je er intussen nog niet achter zijn. Ik maak mijn bandjes zelf.

8 likes

Ja die waren nog hier en daar in opbouw zag ik donderdag - maar horloge’kraampjes’ zat in Düsseldorf natuurlijk…

1 like

Die ligt bij @MotoSkooly:wink:

1 like

8 likes

Moet ik die maar eens een berichtje sturen…

Ik ben eens aan t meten gegaan… zo te zien past ie ook op de nieuwe :wink::thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Seiko Sumo SBDC001 in the dark

5 likes

Die is toch maar 24 breed?

1 like