Je doet het er om he
Stapvoets op een leeg industrieterrein waar ik op fotojacht was. Dus iedereen kan rustig een biertje opentrekken op deze druilerige zondagmiddag.
Haha dit is een aparte move en een bevestiging voor mij dat ik het ook wel eens bij het rechts wind heb
Ik weet nog wel een hele mooie grijze variant
Ik vond hem - en ik heb hem hier thuis gehad dus ik weet waar ik het over heb - op die bracelet met die PCL echt veeeel te bling. Op leer echter…
Eens kijken of ik er met Rik uit kom.
Zojuist opgehaald in het midden van het land. Erg blij met deze JLC MC TD 140.8.87
Was even bang dat de 37mm wat krapjes zou zijn bij mijn 190cm, maar hij draagt veel groter
Voor nu zeker even klaar met de aanschaf van horloges, iig zeker tot morgen
Lekker, mijn Sumo heeft een uurwerk met een verbeterde veer, zodat ik het vanochtend niet opnieuw hoefde op te winden of gelijk te zetten. Vrijdag wegleggen en zondag omdoen kan dus makkelijk.
Gelukkig hebben wij beiden het Oude Model, met dat prachtige “handgeschreven” , Italic, Automatic op de plaat. En zónder die dikke X .
Maar heeft jouw Sumo “een uurwerk met een verbeterde veer” ? Je bedoelt toch gewoon een 6R uurwerk ?
Mooii😍. Gefeliciteerd
Avondwissel naar mijn DOGMA Prima, 15 steens handwinder uit +/- 1950. Loopt net zo goed als een nieuw horloge!
Fijne avond gewenst!
Uiteraard, vergeleken met de het 4R uurwerk (of de oude 7S) heeft deze meer “opwindduur”