Wat dragen wij vandaag? Deel V

Vrouw & kinderen de hort op :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Net opgehaald. Helemaal blij! Niet de mooiste foto maar wat maakt het uit☺

28 likes

17 likes

Geen beste foto inderdaad, dit horloge verdient beter. Veel plezier van je nieuwe aanwinst!

2 likes

Die Breightling zou ik nooit meer weg doen!:slight_smile::+1:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor, congrats!

1 like

Titanium vandaag😊…Fijne avond🖒

12 likes

@stef Prachtig, veel plezier ermee en we kijken uiteraard uit naar meer foto’s

@Roger_Beep kijk nog een Watou bierliefhebber👍🏻

2 likes

Nog even geswitched naar Seiko vanavond.

8 likes

Mijn NA!!! Al lang op het oog. Nu eindelijk gelukt:

37 likes

Gefeliciteerd Vince, mooi man, geniet er van :+1:

1 like

Thanks. Zeer blij mee!

1 like

Vind hem ook steeds mooier.

28 likes

hallo John

Dit horloge is niet te koop voor consumenten maar alleen te koop als je een opleiding volg bij een officiële opleidingsschool zoals de vakschool in Schoonhoven. Dit horloge heb ik aangeschaft tijdens de opleiding horlogemaken vorig jaar in Schoonhoven en ook zelf gedemonteerd en gemonteerd… daarnaast heb ik ook de opleiding gevorderden en daarbij een ETA 2824-2 gekocht , en nu de opleiding horloge draaien gevorderden, en binnenkort de chronografen opleiding . heel erg leuk om te doen ,en zeker aan te raden voor de horlogeliefhebber die wat meer van de techniek wil weten, en zelf aan het uurwerk gaat sleutelen.:slight_smile:

12 likes

mooie klok :+1:

Seiko Sumo SBDC001

19 likes

Volgens mij is niet iedereen even te spreken over het merk Spinnaker, maar de Tavolara vind ik toch wel iets geinigs hebben. Zeker wanneer je hem voor een zeer schappelijke prijs van een forumlid in nagenoeg nieuwstaat hebt kunnen overnemen :slight_smile:

7 likes

maandag ochtend tijd voor de eerste koffie pauze, echt zin in want vind het beetje brrrr buiten zo met dat windje. De daily beater voelt ook frisjes aan, dus naar de kachel en koffie nu!

7 likes

Goodmorning! Lekker aan de bak!

5 likes