Vrouw & kinderen de hort op
Geen beste foto inderdaad, dit horloge verdient beter. Veel plezier van je nieuwe aanwinst!
Die Breightling zou ik nooit meer weg doen!
Erg mooi, gefeliciteerd!
Mooi hoor, congrats!
@stef Prachtig, veel plezier ermee en we kijken uiteraard uit naar meer foto’s
@Roger_Beep kijk nog een Watou bierliefhebber👍🏻
Gefeliciteerd Vince, mooi man, geniet er van
Thanks. Zeer blij mee!
hallo John
Dit horloge is niet te koop voor consumenten maar alleen te koop als je een opleiding volg bij een officiële opleidingsschool zoals de vakschool in Schoonhoven. Dit horloge heb ik aangeschaft tijdens de opleiding horlogemaken vorig jaar in Schoonhoven en ook zelf gedemonteerd en gemonteerd… daarnaast heb ik ook de opleiding gevorderden en daarbij een ETA 2824-2 gekocht , en nu de opleiding horloge draaien gevorderden, en binnenkort de chronografen opleiding . heel erg leuk om te doen ,en zeker aan te raden voor de horlogeliefhebber die wat meer van de techniek wil weten, en zelf aan het uurwerk gaat sleutelen.
mooie klok
Volgens mij is niet iedereen even te spreken over het merk Spinnaker, maar de Tavolara vind ik toch wel iets geinigs hebben. Zeker wanneer je hem voor een zeer schappelijke prijs van een forumlid in nagenoeg nieuwstaat hebt kunnen overnemen
maandag ochtend tijd voor de eerste koffie pauze, echt zin in want vind het beetje brrrr buiten zo met dat windje. De daily beater voelt ook frisjes aan, dus naar de kachel en koffie nu!