Wat dragen wij vandaag? Deel V

Avondwissel

18 likes

Avondswapje:

26 likes

Zeppelin 7624-5

8 likes

Groeten
Rutger

26 likes

oeiiiiiiii wat een bjoetie man!

1 like

Ese reloj seguro es mas guapo que tu !:grinning:

1 like

Damn weer dezelfde topklok op een nieuwe pols. Die moet er volgend jaar toch komen denk ik :smiley: mooi!

1 like

:smiley::+1:

23 likes

Pffff mijn grail :pensive:

1 like

Wederom een supergave gesigneerde Fokke en Sukke van de Sint gehad

26 likes

Vandaag naar de beurs Het Juweel in Rotterdam - met o.a. gave classics van Heuer, Rolex en Omega maar het meest interessant vond ik toch de presentatie van Dutch Watch Professionals, met 6 jonge Nederlandse Microbrands die zich onderscheiden door niet de massa te willen bedienen maar met lef & exclusieve horlogedesigns in de markt stappen. Zeker de moeite waard om morgen te gaan!

Zelf was ik er met mijn bescheiden regular, de oude Seiko Kinetic op rechts die ik bij al dit moois maar even diep onder de mouw heb verstopt :sunglasses: (foto van volgende zaterdag)

13 likes

Dacht het wel - ik zal morgen eens voor je kijken, vanavond beetje lang blijven hangen bij Dutch Watch Professionals op de Beurs in Rotterdam.

1 like

Zit gewoon thuis jongens…

9 likes

Fokke en sukke +1👍
IWC +1😍

3 likes

Gisteren voor het eerst deze IWC omgehad en wat een topper zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: veel draagplezier…

1 like

Dank je voor het compliment - niet 100% tiptop qua uiterlijk maar toch een beetje mijn favoriete Omega

Yeah…🖒

9 likes

Deze joekel, veruit mijn grootste horloge maar ik kan 'm (nog net) hebben…

9 likes

Daar zijn de meningen over verdeeld

Laat maar weten :wink: ik wissel nog al eens :joy::joy:

2 likes