Maar wel een hele leuke en degelijk en betrouwbaar en betaalbaar. Wat wil een mens eigenlijk nog meer?
Lijkt verdraait veel op dat ding, wat ik al kind/puber als eerste horloge kreeg. Base metal, opwinduurwerk, plastic (steeds maar weer brekende bezel), steeds brekend plastic/rubber bandje…
Ik keek met afgunst naar mijn broers Seiko’s: automaat, roestvrijstaal, geen bezels die braken, mijn (invalide vanwege halfzijdige verlamming) broer had er altijd een rekband op, dus dat ging ook nooit stuk…
Ja eigenlijk wel Ik ga altijd terug naar semi-sportieve matzwarte wijzerplaten blijkbaar, is mijn stijl denk’k. Een Speedy staat dus ook nog op mijn lijstje
Ik draag de IWC op het werk omdat die wat meer ingetogen is door zijn 39mm en 10mm dikte (medisch beroep, opvallende horloges leiden af voor patiënten vind ik). De Tudor is toch een fermere klok om de pols, vandaar dat ik 'm meer in het weekend draag.
Vandaag geen echte noodzaak maar ik wil toch mijn buienradar week vol maken. En dus maar eens een oud Omega duikertje vanmiddag, doos raakt beetje leeg.
Kirovskie en geloof me, we rijden geen 20 km maar staan stil
Hoe konden de Italianen voorzien dat er op HF een discussie hierover zou ontstaan

Gooi je ze weg na het dragen ?
Klopt de meesten zijn simpele eendagsvliegen