Guppo Gamma Divemaster met custom band van CB Straps, Spanje:
Nog even een foto waarop je denk ik goed kunt zien dat de 42mm op mijn pols (19cm) goed zit. De 38mm zou, ook al is die historisch gezien misschien iets dichter bij het origineel, mij echt te klein zijn.
Vandaag ook nog even een Hirsch lizard grain band gekocht bij horlogebanden.com, ik denk dat die veel mooier staat dan het standaard bandje. Die heeft meer taper (22/18) dan de Hirsch (22/20) maar toch.
Staat inderdaad erg mooi en is prima…ik heb ongeveer 17,5cm polsen dus ga hem toch eens proberen…mooie nieuwe band ook en denk dat meer Tappered nog mooier is
Ik heb zelf toevallig net ook een ander bandje besteld bij Horlogebanden.com voor mijn 38mm…
https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Highland-Horlogebandje-Italiaans-Kalfsleer-Zwart/
Dat is dan toch echt een kwestie van smaak. Ik vind dit persoonlijk veel te groot voor het type horloge.
Eens alleen een 38mm ziet er bij mij echt uit als een kinderhorloge…zie het als compromis om toch een echte dresser te dragen
Ik heb hem nog niet in het echt mogen bekijken, dus er kan nog van alles gebeuren. Eerst maar even genoeg Albert Heijn zegeltjes bij elkaar sparen. Heb ik tenminste nog wat rente
Dat zie ik niet, ik heb dikkere polsen dan jij en mijn 38mm valt erg goed. Maar goed smaken verschillen…blijkbaar
Kennelijk! Ik vind ietsje groter misschien gewoon mooier.
Laat hem maar lekker roepen wat mij betreft. Ik vond hem te bling. Gewone sub vind ik veeeel mooier.
Edit: inderdaad drie is veeel te veel chronos. Maar ik vind ze wel heel erg mooi.
Top mod Han.
Ik heb er meerdere malen over nagedacht, maar de prijzen van die wijzerplaat en wijzerset zijn me te hoog.
Ik kan met elke mod die ik bouw quitte spelen, met zo eentje niet
Die moet je dan ook bouwen en voor jezelf houden. Of iemand vinden die een skx prettiger vindt dragen dan de mm300
Ik heb de ambitie niet meer. Er is nog maar één mod die ik echt wil doen voor mezelf, ook met een 6R15 erin. Daarna zijn mijn SKX’en klaar en blijft de spaarpot dicht tot 2019 .