Wat dragen wij vandaag? Deel V

En dan in 2019 helemaal los op … ? Shogun, Tuna en Sumo`s :laughing:

1 like

Vertel!

1 like

Hahaha, nee die zijn nu ook wel binnen bereik.[quote=“vierport, post:142, topic:121387”]
En dan in 2019 helemaal los op …?
[/quote]

Op een 114300. Dat staat er op de spaarpot in ieder geval.

SKX007
6R15 + SARB059 kroon
SBDC027 wijzerplaat en wijzerset
Vlak saffier zonder AR
Vlakke keramische insert volgens oem 007

Ik wacht al sinds april op die wijzerset en wijzers, volgens mij heb ik jou er maanden geleden zelfs een berichtje met een vraag over gestuurd :wink:

Midden september de wijzerset, oktober eindelijk de wijzerplaat. HATSEFLATS FINALLY!

4 likes

En nog maar eentje…

6 likes

Wilde deze vanochtend al om doen. Niet gedaan. Avondwissel dan maar :slight_smile:

9 likes

Ooit nog eens gehad. :wink:

16 likes

Je bedoelt deze? :wink:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/8/5/8506f8fedcd2320b20f969172e86b02a6a7af6c4.jpg

20 likes

Ah, is dat ook een mod Paul?

Die van mij gaat er wel iets beter uitzien dan dat halfgebakken werk om jouw pols.

Haha, just kidding. Ik denk dat die LE Sumo wijzerplaat in een SKX prachtig gaat staan en daarna is het sparen, sparen en nog meer sparen. Ik wil de middenmoot overslaan, net zoals het flipperen. Ik zie niemand hier op het forum die er beter van is geworden :sunglasses:

Edit: en daarvoor dank ik jullie allen.

4 likes

Avondwissel…

17 likes

De laatste aanwinst !

9 likes

vandaag deze!

11 likes

Geen avondwissel maar heel brutaal gewoon nog een plaatje…; :wink:

23 likes

Schaumburg GT One Red Cup

9 likes

Die band staat hem goed Thom :+1:

1 like

Mijn trouwe maatje tijdens avond/nachtdiensten😊

18 likes

Shiney Happy People :joy:

Dit is echt wel een hoogstandje: WorldTime, Solar, Titanium etc … just perfect :blush:

23 likes

Inderdaad een geweldig fijn horloge, ik heb zelf de gecoate variant. :grinning:

1 like

Die met zwarte coating @berdski … ook heel mooi! Ik ben erg verrast moet ik zeggen. Vorig jaar in Thailand zag ik m al, maar twijfelde. Ken je dat … je twijfelt, omdat je je budget eigenlijk al aan iets anders hebt uitgegeven. In je hoofd wil je het gewoon :joy:

2 likes

@Sprinter; Heeft dit model, en dat van @berdski, een schroefkroon? Dit lijken mij erg fijne horloges! :+1:

Nee ze hebben geen schroefkroon. Zijn wel 100 mtr waterdicht.

1 like