En dan in 2019 helemaal los op … ? Shogun, Tuna en Sumo`s
Vertel!
Hahaha, nee die zijn nu ook wel binnen bereik.[quote=“vierport, post:142, topic:121387”]
En dan in 2019 helemaal los op …?
[/quote]
Op een 114300. Dat staat er op de spaarpot in ieder geval.
SKX007
6R15 + SARB059 kroon
SBDC027 wijzerplaat en wijzerset
Vlak saffier zonder AR
Vlakke keramische insert volgens oem 007
Ik wacht al sinds april op die wijzerset en wijzers, volgens mij heb ik jou er maanden geleden zelfs een berichtje met een vraag over gestuurd
Midden september de wijzerset, oktober eindelijk de wijzerplaat. HATSEFLATS FINALLY!
Je bedoelt deze?
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/8/5/8506f8fedcd2320b20f969172e86b02a6a7af6c4.jpg
Ah, is dat ook een mod Paul?
Die van mij gaat er wel iets beter uitzien dan dat halfgebakken werk om jouw pols.
Haha, just kidding. Ik denk dat die LE Sumo wijzerplaat in een SKX prachtig gaat staan en daarna is het sparen, sparen en nog meer sparen. Ik wil de middenmoot overslaan, net zoals het flipperen. Ik zie niemand hier op het forum die er beter van is geworden
Edit: en daarvoor dank ik jullie allen.
Die band staat hem goed Thom
Inderdaad een geweldig fijn horloge, ik heb zelf de gecoate variant.
Die met zwarte coating @berdski … ook heel mooi! Ik ben erg verrast moet ik zeggen. Vorig jaar in Thailand zag ik m al, maar twijfelde. Ken je dat … je twijfelt, omdat je je budget eigenlijk al aan iets anders hebt uitgegeven. In je hoofd wil je het gewoon
@Sprinter; Heeft dit model, en dat van @berdski, een schroefkroon? Dit lijken mij erg fijne horloges!
Nee ze hebben geen schroefkroon. Zijn wel 100 mtr waterdicht.