Wat dragen wij vandaag? Deel V

Verkleed feestje gaat nu al beginnen.

8 likes

Heerlijk.
Ik vind 'm alleen op nato te hoog voor het formaat. Ffkes een alternatief bandje zoeken. Geen idee wat nog.

1 like

Leuk met1n, mooie banden!
Hier is het braceletfeestje net afgelopen:

plus

https://www.kruidvat.nl/horlogeversteller/p/4052084

geeft

12 likes

Twee beveiligingsmensen op schiphol vonden het een mooi horloge. Toch geinig.

Heren, overigens. Toch jammer. :grinning: :grinning:

12 likes

Ik ga voor leer :sunglasses:
Weet alleen nog niet welke kleur.

Wat een lume btw…

13 likes

Bij de koffiemolen? Ik zeg: biertje doen om de hoek. :+1:

1 like

Haha inderdaad. Geen drankje meer gedaan overigens maar nu wel eentje in huisje​:+1:t2::blush:

1 like

Hij lust ze allemaal. :grinning:

1 like

De bruine!

1 like

Trappisten en Zwitsers, goede combinatie.

4 likes

11 likes

Ik heb een paar weken geleden benzine getankt in Luxemburg voor de dieselprijs in NL! Er stond een Belg voor me nog een stuk of 5 jerrycans te vullen…(daar begin ik niet aan).

Grt. Marco

2 likes

Deze vandaag weer

11 likes

Wauw… Mooi bandje. Mag ik weten waar te kopen?

Vandaag deze, foto’s van tijdens de late lunch (krijg je met structureel personeelstekort), lekker in de zon op dakterras.

Deze foto’s zijn nu eens wel van vandaag :wink:

Grt. Marco

11 likes

Weet niet zeker of de vraag aan mij wordt gesteld.
Maar ik heb hem over genomen op het forum hier en weet dus niet waar het bandje van origine vandaan komt.
Mvg. Bertjan

Was idd een vraag aan jou. Bedankt voor je reactie.

14 likes

Oostenrijk is bijna zo goedkoop. Als je met Duitse benzine het kan redden tot in Oostenrijk dan even naar een dorpje van de snelweg af en dan is het nog een stuk goedkoper dan in Duitsland. Maar in Duitsland zit dan ook de MRB verrekend… Wij betalen die nog apart en dan nog eens een stuk meer dan in D. En dan wordt er nog gespeculeerd op een kilometerbeprijzing, hoe idioot willen ze het hier maken? Kan niet wachten tot iedereen zonnecollectoren en een elektrische auto heeft die 600 km kan rijden op 1 lading. Dan gaan ze waarschijnlijk belasting heffen op ingeademde zuurstof… :anguished:

1 like

Skwaleeeeee

6 likes