Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

21 likes

Avondwissel in de bioscoop…

4 likes

Mooi cadeau!

1 like

@Klokkengek van harte gefeliciteerd met je mooiste NA ooit :heart_eyes:!

2 likes

Mooi werk Harry - gefeliciteerd en geniet er maar van!!

Hele dag op m’n privé koningsdag doorgebracht, totaal niet druk maar toch geen tijd om op mijn Swatch te kijken. Voor heel even geswitched naar mijn vader’s oude Fiorentina.

Loopt niet echt goed, maar herinnert me er altijd aan dat ik niet moet proberen zelf mijn klokjes te servicen - wat hij dus wel deed, wasbenzine/eierdopje, je kent het wel :thinking::smirk:

8 likes

Dat heet (langzaam) oud worden…

Heb er ook “last” van :roll_eyes:

:face_with_raised_eyebrow:

Jij maakt mij boos. Zooo booos.

Lever die SKX maar in. Genoeg mensen die hem wel leuk vinden.

1 like

Een iets beter plaatje dan. Voor de fun een gladde bezel van een paar tientjes op eBay gekocht.

Even aanklikken voor scherpte:

21 likes

Ik heb op like gedrukt omdat ik weet dat dat horloge met de fluted bezel wel tof is.

De scherpte is in beide gevallen hetzelfde, maar de hogere resolutie maakt me alleen maar verdrietiger.

Je zou de fluted misschien beter terug zetten en 'm dan aan mij verpatsen. :slight_smile: Uit liefde voor het horloge.

4 likes

Ik begin 'm zo wel gaaf te vinden (geen fan van fluted bezels…) :ok_hand:

Dank je wel Nathalie! :blush:

Hoi Domega, fijn dat je reageert! Dankjewel! :+1::blush:

Dank! :blush:

Dank je wel ouwe reus! :+1::blush: Zie mijn PB :wink:

1 like

Hee, dankjewel man! Wordt heel erg gewaardeerd! :blush:

1 like

Gerard! Dankjewel! :+1::blush:

1 like

Graag gedaan Harry! Je heerlijke enthousiasme verdient een uitzondering, normaal eigenlijk niet zo van de online felicitaties. Ben ook minstens zo oud als een opa maar niet de ervaring -helaas - maar wens jou en je familie hele mooie tijden!

1 like

Dat weet ik, daarom waardeer ik het des te meer! Dank je! :blush:

Nein

En de scherpte is helemaal niet hetzelfde :joy: Als ik jou was zou ik morgen met J even kijken of er een opticien open is. Doe haar de groetjes van mij! :sunflower: