Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Nein

Gefeliciteerd!
De rol van opa is geweldig zegt mijn vader. Alleen de lusten en niet de lasten haha.

Dank je wel! :blush: Volgens mij klopt dat helemaal, wat jouw vader zegt. Wij (opa’s) hoeven niet de pedagoog uit te hangen en mogen de kinderen gewoon ongebreideld verwennen en hun zin geven.:sunglasses::+1:

3 likes

Gefeliciteerd! Geniet van je kleindochter!

1 like

22 likes

Mijn NA :wink:

25 likes

Mogguh :coffee::sunglasses:

22 likes

Mogguh allen :coffee:

31 likes

De Damasko op originele band (zie je niet zo vaak) !

21 likes

Gek hè :upside_down_face:

4 likes

Toch vind ik het ook wat hebben :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Qua looks wel, maar het bandje zelf zit voor geen meter. Heb de mijne nog nooit omgehad.

1 like

Heb ik geen enkel probleem mee, hij zit zoals de meeste lederen banden in mijn optiek…

1 like

Yeeha…Weer aan het ‘opladen’ voor de laatste dag van onze privé koningsvrijmarkt. Kom op met die zon! :sunglasses:

11 likes

We zijn inderdaad met nieuwe brillen bezig. Meer voor haar, mijn ogen zijn nog steeds even kudt als voorheen.

Niet zo kudt dat ik dit niet zie:

@ThaPapper stelde voor dat ik de krassen er niet uit polijst omdat ze onderdeel zijn van het horloge en z’n geschiedenis. Ikzelf ben op zoek naar een leverancier van polywatch doekjes. :slight_smile:

13 likes

Veel plezier ervan!

1 like

Coole foto!

21 likes

Ikzelf probeer nog steeds krampachtig om überhaupt geen krassen op een horloge te veroorzaken maar daarom lagen er inmiddels enkele permanent in het bescheiden kistje en daar ben ik mee gestopt…:cold_sweat::grin:

Dragen is het devies en eventuele krasjes blijven dan idd gewoon zitten.:muscle:

Jouw glaasje is denk ik saffier, als het je te erg wordt, zou ik het laten vervangen.

1 like

Met dank aan @Marc_B1.

Je hebt gelijk. Werkt als een tierelier, het is goedkoop en het ruikt lekker fris.

6 likes