Schaamteloze crosspost uit het IWC topic
Deze kom ik vaak tegen maar dan zonder Sherpa op de wijzerplaat …de simpelere zeker?
Sherpa is een modellen serie - gaat vooral om waterdichtheid - dus de beroemde dekselsluiting met bajonet…
Na een tijdje Omega, Hamilton en Oris nu maar weer eens de 50 jarige Oriënt 37 mm ex kroon (m’n enige Japanner) op een mooie Rios 1931 Louisiana Crocodile Calf Leather Black Watch Strap.
Deze band heb ik in september 2017 overgenomen van forumlid Omegas. Oorspronkelijk was deze band bestemd voor m’n Omega uit 1979, maar hiervoor heb ik in december 2017 een originele Omega band kunnen aanschaffen.
De oude Orient automatic ziet er als nieuw uit en houdt perfect de tijd.
Fijn weekend!
Pfffff…even in de geschiedenis van Enicar aan het duiken…ook flink …Las ook zoiets dat ze hebben uitgevonden dat de olie in een uuwerk langer houdbaarder bleef…
25.000 km zonder olie te verversen
Weer een beauty in de ochtend zon !!
Dank je wel wederom😀!
Erg mooi hoor Hans, deze mag best vaker gedragen worden
Eigenlijk wel, het is een fijn horloge, dank je!
Short lugs like a dachshund
Ik zeg:” WoW!!”
Deze Bulova heb ik 2 jaar geleden gekocht in Bath UK samen met een Accutron II. De sweep second vind ik prachtig. Op de website van Bulova staan nog steeds en alleen de V&D filialen vermeld als verkooppunten. Das war einmal. Is er iemand die mij kan vertellen of er toch nog een juwelier in NL is die Bulova verkoopt.
Ziet er inderdaad erg mooi uit nog! Hij oogt iets groter dan 37mm , enig idee welk ref. dit is?