Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Hij staat je goed :+1:

1 like

Still… Fijn btw die mn straps… :+1:t3:

14 likes

20 likes

Hangt er wat vanaf waar je bent hoor, aan de kanten van eupen, bastogne, verviers, spa waan je je met dit weer ergens in het zuiden. Prachtige streek. Kanten van charleroi is het 50/50.

2 likes

Begonnen vanochtend met de Seiko sports maar om 13:00 uur stond postnl aan m’n deur,gestuurd door @daffie ,met een werkelijk schitterende Bulova :smile::smile:

Met de lumen zit het ook wel snor bij Bulova

19 likes

Super…geniet er van Paul.

2 likes

Even een dagje deze voordat iemand m wil kopen…

14 likes

Fijne aanwinst, Paul, geniet er van :+1:

1 like

28 likes

Dit vakantieklokje nog es, hij mag dit jaar weer mee, :wink:

5 likes

26 likes

39 likes

M’n Huldra blijft een favoriet op zonnige zomerdagen.

16 likes

In 2 maanden tijd mijn horloge collectie vernieuwd. Deze mooie Omega Speedmaster is, voorlopig, de laatste aanwinst. Caliber 9300 met opengewerkte achterkant :heart:

22 likes

Mijne ook…jij hebt gelijk een ander bandje erop? Het originele bandje is wel erg dik…maar zit niet verkeerd vind ik :grinning:

8 likes

Pffff…alles weer tegelijk binnnen :grin:

2X NA…de gouden klopt niet, de verkoper al een berichtje gestuurd…moest een charcoal wijzerplaat zijn :roll_eyes: …En sorry @domega het is weer zo’n niet kloppende wijzer op de Cutlass :crazy_face::joy:

22 likes

Gefeliciteerd met deze NA. Mooie uitvoering!

1 like

Dankje :+1:t2:
Was een snelle flipperactie van @daffie,voor hij 'm in huis had was hij al aan mij doorverkocht :grin:
Hij heeft er even op moeten passen ivm mijn vakantie maar dat ging 'm goed af :sunglasses:

2 likes

Mooie aanwinsten weer,dacht dat je aan het inkrimpen was :sweat_smile:

2 likes

Dank je :+1::grinning: …Ja ik probeer het met alle macht maar de verleiding :scream: … echt een verslaving… kan je ergens therapie krijgen voor dat rare horlogevirus :roll_eyes::joy: