Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Fijne aanwinst, Paul, geniet er van :+1:

1 like

28 likes

Dit vakantieklokje nog es, hij mag dit jaar weer mee, :wink:

5 likes

26 likes

39 likes

M’n Huldra blijft een favoriet op zonnige zomerdagen.

16 likes

In 2 maanden tijd mijn horloge collectie vernieuwd. Deze mooie Omega Speedmaster is, voorlopig, de laatste aanwinst. Caliber 9300 met opengewerkte achterkant :heart:

22 likes

Mijne ook…jij hebt gelijk een ander bandje erop? Het originele bandje is wel erg dik…maar zit niet verkeerd vind ik :grinning:

8 likes

Pffff…alles weer tegelijk binnnen :grin:

2X NA…de gouden klopt niet, de verkoper al een berichtje gestuurd…moest een charcoal wijzerplaat zijn :roll_eyes: …En sorry @domega het is weer zo’n niet kloppende wijzer op de Cutlass :crazy_face::joy:



22 likes

Gefeliciteerd met deze NA. Mooie uitvoering!

1 like

Dankje :+1:t2:
Was een snelle flipperactie van @daffie,voor hij 'm in huis had was hij al aan mij doorverkocht :grin:
Hij heeft er even op moeten passen ivm mijn vakantie maar dat ging 'm goed af :sunglasses:

2 likes

Mooie aanwinsten weer,dacht dat je aan het inkrimpen was :sweat_smile:

2 likes

Vandaag de Sakura Fubuki

24 likes

Dank je :+1::grinning: …Ja ik probeer het met alle macht maar de verleiding :scream: … echt een verslaving… kan je ergens therapie krijgen voor dat rare horlogevirus :roll_eyes::joy:

Ik snap het helemaal,ik ben ook slecht in afscheid nemen van horloges :face_with_thermometer:

1 like

24 likes


In de wachtkamer .

8 likes

Moeite met afscheid nemen heb ik niet… wel stoppen met nieuwe kopen wel :roll_eyes::joy:

1 like

Komt goed,fijn horloge,ligt perfect op de pols :+1:t2:

1 like

Dat kan natuurlijk ook :joy:
Ik heb vooral moeite met wegdoen :grimacing:

2 likes