Van harte met al je nieuwe aanwinsten!
Wanneer ga je ze dragen
Ze zijn wel mooi hoor, ik snap het wel maar zou ook gek worden als ik moet kiezen welke ik om zal doen. Ik ben blij dat ik er deze week 2 binnen heb en er alvast 1 voor weg heb gedaan. Ik vind het nu al moeilijk. Al is de CW nu even degene met alle aandacht.
Lekker! Geniet er van, het is mooi weer.
En vakantie trouwens
Desalniettemin een leuk ding die Cutlass Nils
Fijne vakantie dan ook bij deze
Dank je
Ja…maar de dagen staan toch in een rare volgorde…zal wel misgekeken hebben…morgen nog eens:+1:
Ja afbouwen…vind het wel leuk zo een beetje neuzen in mijn kast…oh ja die heb ik ook nog en die…en die
…Ik spaar geen geld…ik spaar horloges
Ah vind het altijd leuk om weer een horloge te ‘ontdekken’ en weer eens te kijken of die goed loopt
Groot gelijk, geld is ook zo overrated!!! Ook geldt dat als je even bent uitgekeken op een model je gewoon een van de andere 149 kan dragen om vervolgens een jaar later weer verliefd te worden!
Ze lopen van rechts naar links, niet wat je zou verwachten. Boeit natuurlijk verder niet of het goed staat als de tijd maar klopt
Normaal vind ik het he-le-maal niets die haakse/dwarse stiksel (hoe heet dat eigenlijk?) aan het eind, vlakbij de lugs maar in dit geval maak ik graag een uitzondering! Mooie combinatie.
Hahahaha…goed omschreven
Dacht al zoiets…was weer veel te haastig ermee
Te gruwelijk