Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Ah vind het altijd leuk om weer een horloge te ‘ontdekken’ en weer eens te kijken of die goed loopt :grinning:

1 like

Groot gelijk, geld is ook zo overrated!!! Ook geldt dat als je even bent uitgekeken op een model je gewoon een van de andere 149 kan dragen om vervolgens een jaar later weer verliefd te worden!

1 like

Ze lopen van rechts naar links, niet wat je zou verwachten. Boeit natuurlijk verder niet of het goed staat als de tijd maar klopt :wink:

1 like

Normaal vind ik het he-le-maal niets die haakse/dwarse stiksel (hoe heet dat eigenlijk?) aan het eind, vlakbij de lugs maar in dit geval maak ik graag een uitzondering! Mooie combinatie.

1 like

Hahahaha…goed omschreven :ok_hand::grinning:

Dacht al zoiets…was weer veel te haastig ermee :+1::grin:

Na een hele tijd deze:

Eindelijk toch weer deze:

17 likes

Altijd al een keer willen hebben :sunglasses:

15 likes

Flipperen maar weer

9 likes

Te gruwelijk :heart_eyes:

1 like

Bij mij was de stand 7 verkocht en 4 inkomende alleen is de stand nu 7 verkocht 8 inkomende :joy::joy::joy:

1 like

Nog contact gehad met de verkoper en die heeft wel duizendmaal zijn excuses aangeboden en ging gelijk het juiste horloge opsturen…of kon hem kopen voor 50USD…dus de gouden blijft ook voor 40USD dan :sweat_smile:

En deze stuurt hij nog op…

s-l500 (39)

13 likes

36 likes

Glycine Airman. :airplane:️:flight_departure::rocket:

18 likes

Nog even en jullie gaan me betichten van sportieve aspiraties. :joy::joy:

15 likes

Thx @emveezet. Vintage stitch heet dat, geloof ik. En het blauwe stiksel was volgens mij een ideetje van @Zulu. Credits for him :+1:t2:

4 likes

Prachtig inderdaad!

Mijn dochter weet sinds kort dat ik HF lid ben en moest na wat rondkijken erg lachen dat “mannen allemaal hun pols fotograferen”.
Maar gisteren appte ze deze foto… :thinking:

Ehhh, welkom welkom! :joy:

15 likes

20 likes

Lees al een tijdje mee op dit forum, nu maar de stap gemaakt om een account aan te maken. Vandaag droeg ik deze:

Geen “wristshot” en de verkeerde datum, ik hoop dat dat niet tegen de regels is.

22 likes