Bij mij was de stand 7 verkocht en 4 inkomende alleen is de stand nu 7 verkocht 8 inkomende
Nog contact gehad met de verkoper en die heeft wel duizendmaal zijn excuses aangeboden en ging gelijk het juiste horloge opsturen…of kon hem kopen voor 50USD…dus de gouden blijft ook voor 40USD dan
En deze stuurt hij nog op…
Thx @emveezet. Vintage stitch heet dat, geloof ik. En het blauwe stiksel was volgens mij een ideetje van @Zulu. Credits for him
Prachtig inderdaad!
Mijn dochter weet sinds kort dat ik HF lid ben en moest na wat rondkijken erg lachen dat “mannen allemaal hun pols fotograferen”.
Maar gisteren appte ze deze foto…
Ehhh, welkom welkom!
Lees al een tijdje mee op dit forum, nu maar de stap gemaakt om een account aan te maken. Vandaag droeg ik deze:
Geen “wristshot” en de verkeerde datum, ik hoop dat dat niet tegen de regels is.
Sympathiek merk, leuke horloges
Welkom, leuk horloge! Het is misschien leuk en topic aan te maken waarin u zich voorstelt? Vergeet de foto’s niet
dat is het dubbele van mij man!! Ik kocht in het voorjaar een iwc en vandaag ingeruild voor de Omega. Daarvoor heb ik mijn Panerai vd hand gedaan en die IWC van gekocht. In de tussentijd een mud master verkocht en een mooie Oris Meistertaucher. Van die laatste heb ik nog steeds spijt Maarja hahahaha
Mooie band! Waar gekocht en ook in legergroen verkrijgbaar?
Schitterend!