De Méraud, na wat initieel gesukkel bij de vorige poging deze keer zonder problemen op z’n stalen bandje geplaatst.
Me happy
De Méraud, na wat initieel gesukkel bij de vorige poging deze keer zonder problemen op z’n stalen bandje geplaatst.
Me happy
Staat je fantastisch!
Marruh…die dingen hebben nogal lange lugs he, dus Ik snap je creatieve pas-actie helemaal. Ik vind de Nomos Orion echt wel een vd mooiste subtiele moderne dressers. Kopen maar dus, ik zie hem graag eens IRL.
Volledig eens. Prachtige dingen vind ik het. Maar zou sowieso de Neomatik willen dus dan wordt het de 36mm ref. 392 (waarvan ik de kleurdetails niet zo mooi vind) ofwel de 38.5mm witte of silvercut (waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben van de afmetingen). Geen haast
Dank je wel kerel!
Prachtig geworden, dit zijn toch weer de leuke dingen van onze liefhebberij. Binnenkort moet ik maar eens de oude Pierre Laro handwinder van m’n vader in orde laten maken.
Staat mooi zo, de SKX kan zo’n Nato best wel hebben.
Overigens zuinig zijn met die SKX, de waarde er van schijnt te gaan stijgen (die van mij staat nu voor het eerst op een standaartje in m’n vitrinekast te glimmen😀).
Ja hè? Tot nu toe nog geen NATO gedragen waarop de SKX niet goed staat!
Paar maandag geleden kon je ze nog voor 150 oppikken via Creationwachtes, maar daar kosten ze nu ook 250+… Het nieuws dat Seiko gaat stoppen met de SKX heeft wat teweeg gebracht!
Tijd voor een biertje. Een euh…Heineken Russia F1 Edition.
Edit: een half uurtje later Heineken China F1 Edition
Gefeliciteerd
Ze zijn de rotor vergeten terug te zetten.
Veel plezier met dit stukje familiehistorie.