Dank je wel kerel! 

Prachtig geworden, dit zijn toch weer de leuke dingen van onze liefhebberij. Binnenkort moet ik maar eens de oude Pierre Laro handwinder van m’n vader in orde laten maken.
Staat mooi zo, de SKX kan zo’n Nato best wel hebben.
Overigens zuinig zijn met die SKX, de waarde er van schijnt te gaan stijgen (die van mij staat nu voor het eerst op een standaartje in m’n vitrinekast te glimmen😀).
Ja hè? Tot nu toe nog geen NATO gedragen waarop de SKX niet goed staat!
Paar maandag geleden kon je ze nog voor 150 oppikken via Creationwachtes, maar daar kosten ze nu ook 250+… Het nieuws dat Seiko gaat stoppen met de SKX heeft wat teweeg gebracht!
Tijd voor een biertje. Een euh…Heineken Russia F1 Edition.
Edit: een half uurtje later Heineken China F1 Edition
Gefeliciteerd 
Ze zijn de rotor vergeten terug te zetten. 

Veel plezier met dit stukje familiehistorie. 




nu ff bakkie koffie scoren 















