Seiko bij de vampiermeisjes 
Tja, ik had bij het reserveren wellicht wat minder eerlijk moeten zijn bij het invullen van âoccupationâ ⊠

Maar wees allemaal welkom! Enne⊠>10atm geadviseerd in het zwembad 
Mooi zeg Harry! Goeie service ook van de AD en goed dat Oris in dit participeert. Ze hebben het ook mooi in het horloge verwerkt met die caseback! 
Veel plezier ervan en ⊠veel belangrijker, beterschap! 
Wat een metamorfose zeg!
Prachtig, geniet ervan.
Gaaf zeg, zoân resultaat! En dat met zoân bijzonder stuk, genieten dus! Dit kun je wel aan @Aad57 overlaten idd. Heb er ook het nodige liggen nu ⊠

Even aftoetsen of ik een Orion 38 zou kunnen hebben⊠het antwoord is een voorzichtige ânĂ©tâ.
Ja ik weet dat je kan gaan passen.
Ja ik heb nu vakantie.


De MĂ©raud, na wat initieel gesukkel bij de vorige poging deze keer zonder problemen op zân stalen bandje geplaatst.
Me happy 
Staat je fantastisch! 
MarruhâŠdie dingen hebben nogal lange lugs he, dus Ik snap je creatieve pas-actie helemaal. Ik vind de Nomos Orion echt wel een vd mooiste subtiele moderne dressers. Kopen maar dus, ik zie hem graag eens IRL. 
Volledig eens. Prachtige dingen vind ik het. Maar zou sowieso de Neomatik willen dus dan wordt het de 36mm ref. 392 (waarvan ik de kleurdetails niet zo mooi vind) ofwel de 38.5mm witte of silvercut (waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben van de afmetingen). Geen haast 















