Wat dragen wij vandaag deel XV

Seiko bij de vampiermeisjes :muscle:

25 likes

Middag wissel, lekker zwemmen met de Precista :blush:

20 likes

Flink bezig in m’n nieuwe huis, niks bijzonders om. Maar blijft een leuk ding.

11 likes

30 likes

16 likes

Nog even genieten van het weer :sunglasses:

24 likes

Tja, ik had bij het reserveren wellicht wat minder eerlijk moeten zijn bij het invullen van ‘occupation’ 
 :sweat_smile::love_you_gesture:t2:

Maar wees allemaal welkom! Enne
 >10atm geadviseerd in het zwembad :wink:

1 like

Genieten van verlof en de Ball op deze mooie dag. :slight_smile:

28 likes

Schitterend

32 likes

Mooi zeg Harry! Goeie service ook van de AD en goed dat Oris in dit participeert. Ze hebben het ook mooi in het horloge verwerkt met die caseback! :ok_hand:t2:

Veel plezier ervan en 
 veel belangrijker, beterschap! :facepunch:t2:

1 like

Wat een metamorfose zeg!
Prachtig, geniet ervan.

1 like

Gaaf zeg, zo’n resultaat! En dat met zo’n bijzonder stuk, genieten dus! Dit kun je wel aan @Aad57 overlaten idd. Heb er ook het nodige liggen nu 
 :hugs::blush:

1 like

17 likes

26 likes

18 likes

Even aftoetsen of ik een Orion 38 zou kunnen hebben
 het antwoord is een voorzichtige ‘nĂ©t’.

Ja ik weet dat je kan gaan passen.
Ja ik heb nu vakantie.

:stuck_out_tongue:

17 likes

:sweat_smile:

1 like

De MĂ©raud, na wat initieel gesukkel bij de vorige poging deze keer zonder problemen op z’n stalen bandje geplaatst.

Me happy :slight_smile:

22 likes

Staat je fantastisch! :rofl:
Marruh
die dingen hebben nogal lange lugs he, dus Ik snap je creatieve pas-actie helemaal. Ik vind de Nomos Orion echt wel een vd mooiste subtiele moderne dressers. Kopen maar dus, ik zie hem graag eens IRL. :wink:

1 like

Volledig eens. Prachtige dingen vind ik het. Maar zou sowieso de Neomatik willen dus dan wordt het de 36mm ref. 392 (waarvan ik de kleurdetails niet zo mooi vind) ofwel de 38.5mm witte of silvercut (waarvan ik nog niet helemaal overtuigd ben van de afmetingen). Geen haast :slight_smile: