Wat dragen wij vandaag deel XV

Dankjewel :+1:. Extra clean idd. door het ontbreken van de datum. Deze is ook 42 mm. wat uitzonderlijk groot is voor dit merk/type horloge. Op mijn 20,5 cm. polsje is dat best mooi voor de balans.

1 like

Hij staat je inderdaad goed Tecco. Ik heb dezelfde polsmaat en bij sommige horloges valt dat gelukkig heel goed, zoals b.v. ook bij mijn Tudor BB Red. Voor veel mensen te groot, terwijl ik er altijd complimenten over krijg in de zin dat hij goed staat aan de pols. :slightly_smiling_face: Het mag soms ook meezitten, want over het algemeen is het met lederen bandjes een doffe ellende. Het is altijd te kort of net op het laatste gaatje… XL bandjes zijn er toch te beperkt naar mijn smaak. :thinking::wink:

1 like

Daarover gesproken…: hoe valt zo’n Oris rubber vd 39,5mm op jou pols Harry? Past dat een beetje lekker :smiley:?

1 like

Maak er nog een mooie maandag van.

25 likes

Ha Roy,

Hij past echt precies, maar dan ook maar nĆ©t. :grimacing: Die twee pennetjes van de vouwsluiting gaan precies t/m het laatste gaatje. Met dit warme weer zou 1 gaatje erbij fijn geweest zijn… :slightly_smiling_face:

Eerlijk gezegd zit de rubberen van de Divers 65 lekkerder. :thinking:

1 like

Opps… de ervaring leert dat omdraaien vd band ooit wil helpen deze lekkerder te laten zitten op de pols.

Beter is ook moeilijk idd… die is heerlijk. Voor mij net wat te lang alleen :see_no_evil:

Dat blijft de TOPPER van de toppers! :+1::blush::sunglasses: Maar de Clean Ocean is overigens wel een heel mooi horloge, dus blijft wel in mijn ā€˜core collection’ :slightly_smiling_face:

1 like

Ben nog aan het twijfelen of ik het verwisselen van de band zelf doe of laat doen. Op het horloge is zelfs met een loep nog niet te zien dat er ooit een band is verwisseld en dat wil ik natuurlijk ook zo houden.

Op leer lijkt me wel heel fraai.

1 like

Zeg dat wel. Zeker als je oneven lugbreedte hebt. Laatst met een 19 mm. was het lastig. Ken je uhrenbandversand? Die hebben de best opties voor XL :+1: en anders maar laten maken bij Ko of 1971straps (laatste zit in Groesbeek en maakt mooie banden).

1 like

Ik draag (nog) niks: vandaag een vrije dag dus eens tijd om me te verdiepen het modden:

10 likes

25 likes

Dank je wel man! :blush: Ik ken ze nog niet en ga meteen kijken. :+1: 19 mm is een ramp inderdaad; vooral bij de vintage horloges (en de horloges uit Frankrijk).

1 like

22 likes

Terug van de service, fijne dag iedereen,

23 likes

7 likes

16 likes

Op het werk, even uitblazen met een kopje soep en de GPW-2000 aan boord :slight_smile:

6 likes

Vandaag ben ik blij!!!
Ik heb van @Aad57 mijn vaders horloge terug gekregen
Hij is een echte vakman vwb de seiko 6139 modellen
Zo ging hij weg

En dit prachtstuk heb ik vandaag mogen ontvangen
De 6139-6012 uit augustus 1972, 47 jaar oud.

Op de orginele band waarvan ik zelfs de reservelinks nog vond!!
:star_struck::star_struck::star_struck:

44 likes

Nog een beetje in vakantiemodus…

13 likes

Eerste bijdrage!

Mijn SKX007 op een groene camo NATO.

20 likes