Wat dragen wij vandaag deel XV

Maak er nog een mooie maandag van.

25 likes

Ha Roy,

Hij past echt precies, maar dan ook maar nét. :grimacing: Die twee pennetjes van de vouwsluiting gaan precies t/m het laatste gaatje. Met dit warme weer zou 1 gaatje erbij fijn geweest zijn
 :slightly_smiling_face:

Eerlijk gezegd zit de rubberen van de Divers 65 lekkerder. :thinking:

1 like

Opps
 de ervaring leert dat omdraaien vd band ooit wil helpen deze lekkerder te laten zitten op de pols.

Beter is ook moeilijk idd
 die is heerlijk. Voor mij net wat te lang alleen :see_no_evil:

Dat blijft de TOPPER van de toppers! :+1::blush::sunglasses: Maar de Clean Ocean is overigens wel een heel mooi horloge, dus blijft wel in mijn ‘core collection’ :slightly_smiling_face:

1 like

Ben nog aan het twijfelen of ik het verwisselen van de band zelf doe of laat doen. Op het horloge is zelfs met een loep nog niet te zien dat er ooit een band is verwisseld en dat wil ik natuurlijk ook zo houden.

Op leer lijkt me wel heel fraai.

1 like

Zeg dat wel. Zeker als je oneven lugbreedte hebt. Laatst met een 19 mm. was het lastig. Ken je uhrenbandversand? Die hebben de best opties voor XL :+1: en anders maar laten maken bij Ko of 1971straps (laatste zit in Groesbeek en maakt mooie banden).

1 like

Ik draag (nog) niks: vandaag een vrije dag dus eens tijd om me te verdiepen het modden:

10 likes

25 likes

Dank je wel man! :blush: Ik ken ze nog niet en ga meteen kijken. :+1: 19 mm is een ramp inderdaad; vooral bij de vintage horloges (en de horloges uit Frankrijk).

1 like

22 likes

Terug van de service, fijne dag iedereen,

23 likes


7 likes

16 likes

Op het werk, even uitblazen met een kopje soep en de GPW-2000 aan boord :slight_smile:

6 likes

Vandaag ben ik blij!!!
Ik heb van @Aad57 mijn vaders horloge terug gekregen
Hij is een echte vakman vwb de seiko 6139 modellen
Zo ging hij weg


En dit prachtstuk heb ik vandaag mogen ontvangen
De 6139-6012 uit augustus 1972, 47 jaar oud.


Op de orginele band waarvan ik zelfs de reservelinks nog vond!!
:star_struck::star_struck::star_struck:

44 likes

Nog een beetje in vakantiemodus


13 likes

Eerste bijdrage!

Mijn SKX007 op een groene camo NATO.

20 likes

Wauwww!!! Wat een mooi resultaat en wat een beauty van een klokje! :heart_eyes::+1:

1 like

Dank je ik heb lang gedacht dat hij total loss was.
Gellukkig hebben we het forum met goede klokdocter’s.
:grin::+1:

1 like

20 likes