Maak er nog een mooie maandag van.
Ha Roy,
Hij past echt precies, maar dan ook maar nét.
Die twee pennetjes van de vouwsluiting gaan precies t/m het laatste gaatje. Met dit warme weer zou 1 gaatje erbij fijn geweest zijn⊠
Eerlijk gezegd zit de rubberen van de Divers 65 lekkerder. 
Opps⊠de ervaring leert dat omdraaien vd band ooit wil helpen deze lekkerder te laten zitten op de pols.
Beter is ook moeilijk idd⊠die is heerlijk. Voor mij net wat te lang alleen 
Dat blijft de TOPPER van de toppers! 

Maar de Clean Ocean is overigens wel een heel mooi horloge, dus blijft wel in mijn âcore collectionâ 
Ben nog aan het twijfelen of ik het verwisselen van de band zelf doe of laat doen. Op het horloge is zelfs met een loep nog niet te zien dat er ooit een band is verwisseld en dat wil ik natuurlijk ook zo houden.
Op leer lijkt me wel heel fraai.
Zeg dat wel. Zeker als je oneven lugbreedte hebt. Laatst met een 19 mm. was het lastig. Ken je uhrenbandversand? Die hebben de best opties voor XL
en anders maar laten maken bij Ko of 1971straps (laatste zit in Groesbeek en maakt mooie banden).
Dank je wel man!
Ik ken ze nog niet en ga meteen kijken.
19 mm is een ramp inderdaad; vooral bij de vintage horloges (en de horloges uit Frankrijk).
Vandaag ben ik blij!!!
Ik heb van @Aad57 mijn vaders horloge terug gekregen
Hij is een echte vakman vwb de seiko 6139 modellen
Zo ging hij weg
En dit prachtstuk heb ik vandaag mogen ontvangen
De 6139-6012 uit augustus 1972, 47 jaar oud.
Op de orginele band waarvan ik zelfs de reservelinks nog vond!!


Wauwww!!! Wat een mooi resultaat en wat een beauty van een klokje! 

Dank je ik heb lang gedacht dat hij total loss was.
Gellukkig hebben we het forum met goede klokdocterâs.



















