Wat dragen wij vandaag deel XV

:slightly_smiling_face::+1:

30 likes

13 likes

Prachtig en tijdloos! Oogt zeer zomers :sunny: :slight_smile:

Hij komt echt tot z’n recht in het zonnetje…!!

22 likes

Ik ken iemand die er een heeft… denkelijk de enige op het forum… of minstens een van de hele weinigen… :innocent:

1 like

Ha goedemorgen Halle! ici Klokkengek… :slightly_smiling_face: ik kon er geen afstand van nemen vannacht en moest daardoor op de bank… Madame Klokkengek duldt geen concurrentie! :grimacing::joy:

2 likes

Delft NL

13 likes

Dank je wel kerel! :blush::+1:

Ja hoor, en leer draagt ook lekker :+1:

1 like


Turtle

16 likes

Mooie Tissot! :+1: Welkom op het forum en nog heel veel mooie horloges toegewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Altijd een plezier om naar te kijken; prachtig! :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Eens, en hij glimt weer heerlijk. Ik heb dat ding gisteren van achter naar voor gescrubt nadat ik hem in de jampot had laten vallen om mijn vriendin aan het lachen te maken.

Dat tweede was een succes, het eerste niet. Soms moet ik echt even gaan nadenken voordat ik iets doe.

6 likes

Hahaha… jij blijft onbetaalbaar Han…:joy: Blijf maar gewoon hoe je bent! :+1::wink:

2 likes

We beginnen de week met mooi weer en een Grand Seiko.

38 likes

Dat is een hele mooie zo, zonder datum. Chique! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

WOTD SARX055

28 likes

Dankjewel :+1:. Extra clean idd. door het ontbreken van de datum. Deze is ook 42 mm. wat uitzonderlijk groot is voor dit merk/type horloge. Op mijn 20,5 cm. polsje is dat best mooi voor de balans.

1 like

Hij staat je inderdaad goed Tecco. Ik heb dezelfde polsmaat en bij sommige horloges valt dat gelukkig heel goed, zoals b.v. ook bij mijn Tudor BB Red. Voor veel mensen te groot, terwijl ik er altijd complimenten over krijg in de zin dat hij goed staat aan de pols. :slightly_smiling_face: Het mag soms ook meezitten, want over het algemeen is het met lederen bandjes een doffe ellende. Het is altijd te kort of net op het laatste gaatje… XL bandjes zijn er toch te beperkt naar mijn smaak. :thinking::wink:

1 like

Daarover gesproken…: hoe valt zo’n Oris rubber vd 39,5mm op jou pols Harry? Past dat een beetje lekker :smiley:?

1 like