

Prachtig en tijdloos! Oogt zeer zomers

Ik ken iemand die er een heeft⦠denkelijk de enige op het forum⦠of minstens een van de hele weinigen⦠
Ha goedemorgen Halle! ici Klokkengekā¦
ik kon er geen afstand van nemen vannacht en moest daardoor op de bank⦠Madame Klokkengek duldt geen concurrentie! 

Dank je wel kerel! 

Ja hoor, en leer draagt ook lekker 
Mooie Tissot!
Welkom op het forum en nog heel veel mooie horloges toegewenst! 
Altijd een plezier om naar te kijken; prachtig! 

Eens, en hij glimt weer heerlijk. Ik heb dat ding gisteren van achter naar voor gescrubt nadat ik hem in de jampot had laten vallen om mijn vriendin aan het lachen te maken.
Dat tweede was een succes, het eerste niet. Soms moet ik echt even gaan nadenken voordat ik iets doe.
Hahaha⦠jij blijft onbetaalbaar Hanā¦
Blijf maar gewoon hoe je bent! 

Dat is een hele mooie zo, zonder datum. Chique! 

Dankjewel
. Extra clean idd. door het ontbreken van de datum. Deze is ook 42 mm. wat uitzonderlijk groot is voor dit merk/type horloge. Op mijn 20,5 cm. polsje is dat best mooi voor de balans.
Hij staat je inderdaad goed Tecco. Ik heb dezelfde polsmaat en bij sommige horloges valt dat gelukkig heel goed, zoals b.v. ook bij mijn Tudor BB Red. Voor veel mensen te groot, terwijl ik er altijd complimenten over krijg in de zin dat hij goed staat aan de pols.
Het mag soms ook meezitten, want over het algemeen is het met lederen bandjes een doffe ellende. Het is altijd te kort of net op het laatste gaatje⦠XL bandjes zijn er toch te beperkt naar mijn smaak. 

Daarover gesprokenā¦: hoe valt zoān Oris rubber vd 39,5mm op jou pols Harry? Past dat een beetje lekker
?






