Wat dragen wij vandaag deel XV

Dank je wel, het is nu al weer meer dan een week genieten.

Eind van de week ga ik hem/haaršŸ˜€ op leer dragen, ik heb een Hirsch Liberty kleur 70 besteld. Zo te zien is de stalen band er nog nooit afgeweest, dus wel spannend.

2 likes

Vind stalen band verwijderen echt een …

Wil mijn explorer graag eens op rubber.
Alleen dat staal eraf pielen weerhoud mij er echt van.

Slaat nergens op, zo gedaan maar…ja maar …zucht.

Ja! Leer gaat haar prachtig staan. Zeker weten.

2 likes

28 likes

:slightly_smiling_face::+1:

30 likes

13 likes

Prachtig en tijdloos! Oogt zeer zomers :sunny: :slight_smile:

Hij komt echt tot z’n recht in het zonnetje…!!

22 likes

Ik ken iemand die er een heeft… denkelijk de enige op het forum… of minstens een van de hele weinigen… :innocent:

1 like

Ha goedemorgen Halle! ici Klokkengek… :slightly_smiling_face: ik kon er geen afstand van nemen vannacht en moest daardoor op de bank… Madame Klokkengek duldt geen concurrentie! :grimacing::joy:

2 likes

Delft NL

13 likes

Dank je wel kerel! :blush::+1:

Ja hoor, en leer draagt ook lekker :+1:

1 like

Turtle

16 likes

Mooie Tissot! :+1: Welkom op het forum en nog heel veel mooie horloges toegewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Altijd een plezier om naar te kijken; prachtig! :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Eens, en hij glimt weer heerlijk. Ik heb dat ding gisteren van achter naar voor gescrubt nadat ik hem in de jampot had laten vallen om mijn vriendin aan het lachen te maken.

Dat tweede was een succes, het eerste niet. Soms moet ik echt even gaan nadenken voordat ik iets doe.

6 likes

Hahaha… jij blijft onbetaalbaar Han…:joy: Blijf maar gewoon hoe je bent! :+1::wink:

2 likes

We beginnen de week met mooi weer en een Grand Seiko.

38 likes

Dat is een hele mooie zo, zonder datum. Chique! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

WOTD SARX055

28 likes