Uit inruil verkregen. Kom er steeds meer achter hoe blij ik er eigenlijk mee ben. Van te voren niet gedacht.
Fenomenaal 


En dus ook de eerste Oris.
Ik verwacht vandaag minimaal nog een Oris, met iets helderder blauw kleur.
Jij ook @FransT ?

@Klokkengek, goedemorgen!
Klokje wel afgedaan vannacht? 
Zoooooo he!

Ja, klopt, stom van me, deze zie je eigenlijk nog nergens…






Wauw + wauw.
Wat mooi gevangen die ochtend zon op je dail.
Wat ziet ze er ontzettend gaaf uit zo!
Bronze Monday!
I love it.
Dank je wel, het is nu al weer meer dan een week genieten.
Eind van de week ga ik hem/haar😀 op leer dragen, ik heb een Hirsch Liberty kleur 70 besteld. Zo te zien is de stalen band er nog nooit afgeweest, dus wel spannend.
Vind stalen band verwijderen echt een …
Wil mijn explorer graag eens op rubber.
Alleen dat staal eraf pielen weerhoud mij er echt van.
Slaat nergens op, zo gedaan maar…ja maar …zucht.
Ja! Leer gaat haar prachtig staan. Zeker weten.







maak er een mooie maandag van.








