Dat heb ik ook al eens gehad, ik vond het toen maar vreemd, lijkt er toch echt niet op…
Haha bij mij vorige week op mijn werk ook.
Zou niet weten hoe dat komt
Ja, ben benieuwd of dit nog gaat gebeuren. Misschien toch nog maar even houden.
Op zich ook geen straf. Blijft een fijn horloge, dat je inderdaad zelden tot nooit in het wild tegenkomt.
@Kendo en @pasd, misschien komt het omdat mensen weten of vermoeden dat we horlogeliefhebbers zijn en zodoende van ons verwachten dat we alleen maar hele dure horloges dragen. De Oyster 3D ziet er trouwens wel erg mooi en hoogwaardig uit.
Gaat deze er nu nog niet uit het blijft een topper
Thanks, Luuk Vrees dat hij echt nergens heen zal gaan, voor mij een erg fijn mooi weer/vakantie horloge.
Snap ik maar je weet me te vinden mocht je van gedachten veranderen en het weer gaat binnenkort toch omslaan dus wie weet
Mooi
Ja dat is exact mijn twijfelpunt… dus ofwel de neomatik 36mm (met 44,4mm lug to lug) ofwel de neomatik 39 (in realiteit 38,5mm, en met 47,2mm lug to lug).
Ik ben er nog niet uit. De 39 heeft mooiere uitvoeringen in mijn opinie, maar ik kan echt niet tegen horloges die (te) groot dragen. Daarom hou ik ook zo van de vintage maatvoering. Maar dit is een modern horloge en daar kan een ander maatvoering wel bij in mijn opinie.
Mijn pols is bijna exact 17cm