Ah! Heb jij hem. Ik was te laat. Ik dacht er over en toen ik bedacht had dat ik hem moest hebben… weg.
Veel plezier er mee! Heb het altijd een heel mooi horloge gevonden. 
Ah! Heb jij hem. Ik was te laat. Ik dacht er over en toen ik bedacht had dat ik hem moest hebben… weg.
Veel plezier er mee! Heb het altijd een heel mooi horloge gevonden. 



Ja klopt.
heb direct toegeslagen toen ik de advertentie zag staan.
Zat al een tijd naar een LLD te kijken.
Heel erg blij mee.
Gaat de 16610 nog wel door?
Jazeker! Alleen wordt dat donderdagochtend 
Vraag je nu of de deal met jouw horloge nog wel door gaat? 
Haha nee, een andere 16610.
Die van mij is niet te koop.
Haha dat zou wat zijn 
En misschien ook wel mooiste foto van de dag
Goedemorgen!
Om één of andere reden vond ik het vandaag tijd voor wat vintage om de pols.
Maak er weer een mooie dag van!
Wij begrijpen je😀