Wat dragen wij vandaag deel XV

Shinen op het domburgse strand :sunglasses:

21 likes

37 likes

11 likes

Goede middag, net wakker niet echt lekker kunnen slapen met deze temperatuur.
Maar niet klagen, straks als ik bijgekomen ben even een stukje rijden op de bike.

25 likes

Altijd lekker in Domburg. Heb ik mijn zondag ook vertoefd. Geniet van het lekkere weer!

1 like

Die diver komt eens van pas :sunglasses:.

17 likes

29 likes

25 likes

Heel mooi :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

skxa53, bullet :dizzy_face:

13 likes

12 likes

Nog steeds op vakantie (kefalonia) dus nog steeds mijn skx!

15 likes

Yes! Dit wordt hem voor de vakantie, nu even druk maken over de rest van de spulletjes… :sweat_smile:

21 likes

Deze NA overgenomen van @Batossai. Met een powerreserve van 80 uur en een waterdichtheid van 200m.
Hij zei het heel mooi, het is een ā€œdresser met ballenā€ :smile:

21 likes

Geweldig mooi deze Japanner!:+1::heart_eyes:

27 likes

28 likes

Wat een gave Seiko is dit!
Komt mij eigenlijk helemaal niet bekent voor :thinking:

1 like


Klein beetje tuinklussen, veel beetjes onder de parasol.
Voor beide activiteiten is deze G-Shock zeer geschikt.

11 likes

Dank je. Het is de SARV001 gemaakt voor de japanse markt.
Met een diameter van 42mm ideaal voor mijn grote polsen en dito handen.
Voorzien van een 4R36 uurwerk en hardlex glas en een hele mooie beschaafde lichte sunburst op een zilveren wijzerplaat.:+1::heart_eyes:
Uiteraard met japanse dagaanduiding.

Ik heb hem hier een paar maanden geleden uit het blauwe gedeelte gevist.
Ben er erg blij mee en draag hem vaker dan verwacht.:blush:

3 likes

Dat snap ik helemaal ja. Heel erg mooi :ok_hand:t2: