Shinen op het domburgse strand 
Goede middag, net wakker niet echt lekker kunnen slapen met deze temperatuur.
Maar niet klagen, straks als ik bijgekomen ben even een stukje rijden op de bike.
Altijd lekker in Domburg. Heb ik mijn zondag ook vertoefd. Geniet van het lekkere weer!
Heel mooi 


Deze NA overgenomen van @Batossai. Met een powerreserve van 80 uur en een waterdichtheid van 200m.
Hij zei het heel mooi, het is een ādresser met ballenā 
Wat een gave Seiko is dit!
Komt mij eigenlijk helemaal niet bekent voor 
Klein beetje tuinklussen, veel beetjes onder de parasol.
Voor beide activiteiten is deze G-Shock zeer geschikt.
Dank je. Het is de SARV001 gemaakt voor de japanse markt.
Met een diameter van 42mm ideaal voor mijn grote polsen en dito handen.
Voorzien van een 4R36 uurwerk en hardlex glas en een hele mooie beschaafde lichte sunburst op een zilveren wijzerplaat.

Uiteraard met japanse dagaanduiding.
Ik heb hem hier een paar maanden geleden uit het blauwe gedeelte gevist.
Ben er erg blij mee en draag hem vaker dan verwacht.
Dat snap ik helemaal ja. Heel erg mooi 














