Mooie foto!
Ia dit de 36mm?
Wat blijft dat toch een gave klok! 
Yes sir.
Wat een frisse verschijning, echt leuk! 

Deze ook gehad! (Een half uur …
) Benieuwd wat je er van vindt!
Ik vind hem super tof. Wel een duur ding, ik zat op die website van Marathon te loeren, 800 USD voor de versie op staal en 50 USD voor een rubber band. Tel daar 25% BTW en invoergereutel bij en je hebt een peperduur ding.
Haha een half uur. Goed bezig man. 
Als je dezelfde automaat als de dag er voor omdoet staat die toch ook gewoon goed? 
Overigens stond die Citizen heul lang op mijn verlanglijstje in mijn pre-HF periode.
Niet op zo’n malle mesh natuurlijk, maar gewoon op die enorme rubberband. 
Zit je nou voor te sorteren oo verkoop?
Ze maken degelijk spul! Kan denk ik wel een tank overheen.

Laat het pluggen beginnen, 
Klopt, maar ik ben zo’n gek die het leuk vind, elke dag een ander horloge om te willen… 
Deze was een jaar of wat een tweedehands en werd verkocht als niet lopend (eco drive in een donkere la) en kapotte rubberband.
En ik vind dat rubber banden iets zijn voor onder voertuigen, dus vond en vind een haaien mesh band wel iets voor zo’n stoer ding. Na een langdurig lichtbad en een 24 mm mesh band (23 mm bandaanzet!) was ik en ben ik nog steeds happy!








