Hij is ook heul vet op die rubberenband.
Doe een paar fotoâs op dat krantje van je, die scoren ook altijd lekker 
Grappig zo met je vrouw in beeld. Waar ben je?
Was even op de plas een stukje varen met mijn vader. Mijn vriendin was er niet bij. Ik heb namelijk hele leuke schoonouders maar die kunnen geen kinderen krijgen.
Soms denk ik wel eens dat ik niet voor het geluk geboren ben maar ja dan heb ik HF nog 
Lekker rustig geheel zo op dat rubber 
Hoe vaak heb je deze nu al gehad eigenlijk?
Hold the Frontpage! 
Waar rook is, is vuur. Je zit gewoon nog in een ontkenningsfase 
Met dank aan Herman Finkers voor de grap toch? 


Een knuppel. Of bedoelde je wat anders? 
Ik heb mijn Marathon Navigator quartz toen op hun Engelse website besteld. Dat scheelt een hoop geld.
Kijk m glimmen
. Ik blijf het een mooi ding vinden, al komt ie nooit echt bovenaan de wishlist
.








