Wat dragen wij vandaag deel XV

Eigenlijk was dit al gisteren, maar vanochtend droeg ik ook mijn CW Trident Pro

16 likes

Thanks :sweat_smile:

1 like


Nieuwe aanwinst, blij mee.

17 likes

Fijne avond allemaal

31 likes

Dankjewel! :blush: :smile:

1 like

Check!

:beers:

25 likes

Spontane foto :grin:

6 likes

Heel mooi. Enjoy.

2 likes

Dank, gaat zeker lukken :smiley:

Zo, dat was lekker afkoelen


Top foto, echt heel mooi.

15 likes

19 likes

De BB58 … what else ?

28 likes

Heuer Valjoux 90

25 likes

Gewoon doen! Ze zijn prima te betalen en erg mooi! Ik kocht hem als tussenstop naar een Explorer, maar twijfel nu of die nog zal moeten komen…

1 like

Maakt niets uit iedereen hier weet hoe een 007 eruit ziet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Heerlijk nu op het water :grinning:

3 likes

Beetje laat, maar toch: sterkte! :+1::no_mouth:

1 like

Goedemorgen

40 likes

Mogguh 't zonnetje komt zo weer op :grin:


maak er een mooie dag van .

21 likes

Dit voelt heel licht na een week met de SKX009 om de pols te hebben gelopen.

10 likes

Goedemorgen

22 likes