Haha hier nog steeds in Oost!

1 like
Mazzelen! Indertijd waren de huizenprijzen daar zo hoog dat (toen nog) we besloten de Waalsprong te gaan bekijken, dat was betaalbaar. Bevalt ook prima hoor. 

Effe de brug over en je zit in het centrum.
Wordt straks weer opgehaald met de taxi richting zware industrie voor een dagje noeste arbeid. Daar hoort een passende klok bij:
7 likes























