Dankje! 
1 like
De Rolex Submariner? Ja klopt speelt waanzinnig mooi met het licht…
1 like
Wat is dit voor horloge? Ik herken de dial niet
1 like
Nee, ik had er al één😂
Skx009 mod
Yess
2 likes
Nice, ik vind em gaaf!
2 likes
Lekkah !
1 like
Krayenhofflaan? 
Yessir!

In de wachtrij richting huis/stad 
Was al nieuwsgierig of iemand het zou herkennen!
Jij oud Lent of nieuw Lent?
Die huizenrij en die wat bredere weg. Ik dacht dat is onder de tunnel door. Bakker de Bie was de bevestiging. 
Relatief nieuw Lent, huis staat er sinds 2000, en zo lang woon ik er ook. Daarvoor Nijmegen Oost. 
1 like








