Mooi ding,het loopt altijd uit de hand als je gaat modden zie ik wel
Echt een hele mooie mod en een leuk verhaal. De wijzerplaat is echt te gek. Mocht je hem toch nog eens willen verkopen, houd ik me aanbevolen. Veel plezier ervan!
Mijn beste,
Je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt!!
Niet alleen het horloge an sich, doch ook de presentatie ervan!!
Mijn complimenten!!
En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Mooi hoor.
Mijn stargate plaat is ook onderweg. Ik heb ook de chapterring er bij besteld om kleurverschil te voorkomen. Maar moet nog tot december wachten tot deze binnen is
@Watch2Morrow Dankje! Geen spijt dat je die van jou verkocht hebt?
Jaman, het is net een verslaving
Dankjewel! Haha ik kan het me nu nog niet voorstellen, maar zal eraan denken
Dat is heel aardig, dankuwel!
@Jeranimo haha zeker mooi! Dat is het enige dat ik jammer vind bij deze mod, dat er al zoveel van zijn. Maargoed, hij is gewoon te mooi als ‘upgrade’ om het niet te doen! En in real life moet ik überhaupt de eerste SKX nog aan iemands pols spotten dus ach… wat maakt het uit.
Gelukkig heb ik dan in ieder geval nog de Japanse dagschijf. Helemaal niks meer over toegelicht in mijn verhaal bedenk ik me nu het is even wennen maar wel leuk. Elke dag een betekenis!
Ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen last van heb. Ik denk dat de SKX009 chapterring donkerder is dan die jij hebt besteld dan, maargoed daarmee valt die ook minder op, meer aandacht naar de wijzerplaat. Ik heb wel nog naar andere chapterringen zitten kijken, maar gezien ik de crystal niet ging vervangen en die zelf nog niet los kan halen en plaatsen (dat is nodig om bij de chapterring te komen toch?) heb ik er sowieso van af gezien.
Ben overigens wel benieuwd naar je resultaat natuurlijk! Ga je er verder nog iets anders mee doen?
Klopt je ziet deze mod wel vaker maar hij is zo mooi, gaat uit eindelijk om mijn draag plezier
Eens!!
Ik heb nu SKX009 met vlak saffier en een SKX171 met coin edge bezel, keramische inleg en DD saffier.
Voor de SKX009 komt dus de Stargate wijzerplaat en chapterring. En ik wil eigenlijk het DD van 171 naar de 009/stargate doen en vlakke saffier naar de 171. Dat DD saffier heeft flinke blauwe gloed van de coating, dat is denk ik mooier bij blauwe wijzerplaat dan bij zwart van de 171.
Edit: en ik denk aan gesigneerde kroon. Maar die is los 75 euro! Dat vind ik nogal aan de prijs.
Leuk!
Dat denk ik ook inderdaad. Al heb ik zelf liever helemaal geen blauwe gloed, dat leidt teveel af van de wijzerplaat die eronder zit. Maar met blauw op blauw valt dat denk ik wel mee en krijg je mooie kleurschakeringen denk ik
Wat betreft die kroon: wat wil je erop hebben dan? Bij crystaltimeshorology en een andere van Instagram zijn ze goedkoper.
Heb je linkjes mbt kroon?
Ik wil gesigneerde kroon hebben voor 7s26 uurwerk hebben. Zit ook al op mijn 171. Is erg mooi.
Ik heb bij 23-59, monsterwatches en voordeligbijdetijd gekeken. Allemaal zelfde prijs ongeveer.
Nee, nog niet. Voorpret was geweldig!
Eenmaal af en om mijn pols… 4e SKX in een jaar was ‘m weer niet voor mij.
@TJ91 is er vast heel blij mee
Heel gaaf! Tof ook is die secondewijzer
En,natuurlijk een heel leuk verhaal om te lezen.
Heel gaaf gedaan. Mooi omschreven (begrijp je gedachtengang helemaal). Prachtige foto’s. Helemaal top
Die met het vorkje achterop bedoel je? Ja… aan de ene kant wel, maar aan de andere kant sprong het wel erg in het oog steeds. Helaas.
@wander dankjewel!!
Prachtig.
Inderdaad, maar dan hier:
Faffie bitch, want ik kom dubbel zo dik.
Inderdaad, die man van die hele, hele foute jaren negentig hip-hop. En ik ben gracieus met die benaming, want echte hip-hop is het niet. Er waren mensen die dat toen beter deden.
Īe. no. nope. ĪeĪeĪeĪe.
Yup. Yup. Inderdaad. De kapitein is trots.
De wijzerplaat is OK. De Kanji dag-aanduiding is briljant. Sehr Gut! I approve. Wunderbar.
Maar voor de rest?
Ik hou het lekker non-happy. Wopwopwop.
nice
Gomen’nasai. Sorry. De schande is te groot.
Dankje
Hey, wat een leuk idee voor een topic.
Hey, wat een leuk idee voor een mod.
Sommige liedjes zijn wel lekker. En dan bedoel ik niet Baby got bips.
Ik heb er een adaption van gemaakt.
Eens
Afijn, @Dao coole mod. Ik heb hem ook eens gemaakt, was zeker niet de eerste of de tweede maar het is een geweldige upgrade ten opzichte van de orginele 009.
En dat alleen door de wijzerplaat te vervangen