Dao mod: SKX Sutāgeito

:joy::joy::joy: nice

Gomen’nasai. Sorry. De schande is te groot.

image

Dankje :ok_hand:t2:

image

1 like

Hey, wat een leuk idee voor een topic.

Hey, wat een leuk idee voor een mod.

:smile:

Sommige liedjes zijn wel lekker. En dan bedoel ik niet Baby got bips.

Ik heb er een adaption van gemaakt.

Eens

Afijn, @Dao coole mod. Ik heb hem ook eens gemaakt, was zeker niet de eerste of de tweede maar het is een geweldige upgrade ten opzichte van de orginele 009.

En dat alleen door de wijzerplaat te vervangen :ok_hand:

6 likes

Zeker. Je moet er maar op komen :upside_down_face:

90’s Hiphop… de server van HF is niet groot genoeg om al het goede uit die tijd in een topic te proppen :sunglasses:

Niet altijd mijn favoriet geweest, maar wel lekker:

De Mod Die Nog Komt is Meer Dan Een Upgrade :sunglasses:

3 likes

Hahahaha… Ik zit uit m’n dak te gaan op dit, de laatste paar dagen:

Daar zitten meerdere pakken in die @HanDavinci niet zouden misstaan. Net alsof ze van z’n NATO’s gemaakt zijn.

Ik ga naar bed. Fiddle on, my furry friends.

1 like

Spoel die rare Korenwijn even weg met een goed glas whisky. Welterusten mijn gevederde vriend.

1 like

5 likes

Ziet er werkelijk zeer mooi uit! :+1::+1::+1:

1 like

Mooie mod. Draag mijne nog wekelijks op een president bracelet van strapcode en een andere insert. Ben helaas niet zo goed in foto’s maken als de rest van het forum lijkt het.

13 likes

Mooi ook! :+1:t2:

1 like

Super gaaf gedaan! Mooi geworden weer en leuk topic om te lezen👌🏼

1 like

Mooi gedaan! De beschrijving is ook leuk om te lezen. Veel plezier ermee!!

1 like

let the swapping begin

:joy: tja leuk om het Japanser mee te maken (koi karpers). Maar of dit het stijltje is mag @HanDavinci beoordelen, die heeft daar meer kijk op (en ik vrees het antwoord al)

Matchy matchy :grin: wel leuk, niet geweldig, kwaliteit is crap. Misschien soms voor de afwisseling

Qua nato’s is donkerblauw wel de winnaar! :ok_hand:t2:

7 likes

Weer eens klasse gedaan man👌

1 like

Ik haal de Japanse invloeden er niet uit, maar ik stem voor op het moment dat jij de NATO’s down-under gaat dragen :sunglasses:

Weg met die lelijke ringen in het zicht!

1 like

Afgezien van dat dit vies klinkt, eens. Meestal knip ik eigenlijk sowieso de extra flap weg, zodat hij maar 1x onder het horloge door loopt. Nog geen tijd voor gehad. Overigens zaten er nog 3 van dat soort nato’s voor andere horloges bij :sunglasses:

Wordt vervolgd :ok_hand:t2:

1 like

godsamme Han wat doe je die DJ toch aan… ziet er toch niet uit man … ik pak nog ff een IPA van Brouwers, kan dr niet meer tegen

1 like

Weer een toptopic van de de hand van @Dao :+1:
Mooi resultaat zo!

1 like

Een zeer geslaagde mod! Echt prachtig. :+1:t2:
Misschien nog een saffierglas voor de finishing touch.

1 like

Ah man, respect. Deze ziet er zo mooi uit. Mooi verhaal ook, bedankt voor het delen, en vooral: geniet ervan!

1 like

Wauw, mooi! Mooie foto’s en een prima resultaat. Kan me voorstellen dat je deze graag draagt.

1 like