Bijna. Jij hebt sowieso de modefase gedaan en de betaalbareJapannerfase. De rest heb je overgeslagen of beter gezegd, ben je niet aan begonnen, omdat je er geen geld voor had. Weggezopen in 't Taphuys. En toen was daar ineens uit het niets de DJ. Haha!
Ik kan alleen maar iedereen de tip geven om niet zo te ouwehoeren met dat geflipper en te gaan voor wat je wil.
Ik koop geen horloges, ik koop life companions. Ik ga een oud grijs opaatje worden met een DJ en een DD, dat is toch geweldig? En alle bastaard kleinkinderen gaan erop azen, maar ik laat in mijn testament zetten dat ze mee moeten doen als prijsjes in de vrijdagavondbingo nadat ik overleden ben .
XXL alsjeblieft, een badjas mag lekker ruim zitten. Maar ik heb er al eentje, van 22 momme zijde. Een bordeaux roze
Heb jij Han wel eens in het echt gezien? Die laten ze echt wel met rust op straat.
Die gozer ziet eruit alsof hij elk moment door het dolle heen op je af kan komen rennen met een notenkraker, een flesje Tabasco en een aardappelschilmesje. You do the math.
Aka de aftandse Twentse Bijlmer, waar de mensen geen Nederlands spreken en 80% van de wijk opgevuld is met hoge grijze flats gebouwd vlak na de tweede wereldoorlog.