Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

Niet zo seiken…

1 like

Ik kom niet op Zuid, zeg maar…ik vertik het zelfs :joy:

3 likes

Ik vond je anders ook al een aardige thrillseeker, met een Rolex om de pols door Wesselerbronx😂

3 likes

Heb jij Han wel eens in het echt gezien? Die laten ze echt wel met rust op straat.

Die gozer ziet eruit alsof hij elk moment door het dolle heen op je af kan komen rennen met een notenkraker, een flesje Tabasco en een aardappelschilmesje. You do the math.

4 likes

Alles beter dan dat ie met een flesje Zwitsal op de proppen komt. Dan ben ik echt weg!

3 likes

Haha vooral het tabasco gedeelte baart mij zorgen…

2 likes

Haha precies

Enschede heeft een “Zuid”? :thinking:

1 like

Lekker :yum: Geil, baardmannen met teabag. Ehhh… Autocorrect. Transistor. Nee. Tabasco!

2 likes

Helaas wel ja😂 zit een vrij groot winkelcentrum waar het overdag verdacht druk is.

2 likes

Haha. Van die scootmobielen met in het mandje voorop, zes halve liters van die bruine export blikken bier?

2 likes

Aka de aftandse Twentse Bijlmer, waar de mensen geen Nederlands spreken en 80% van de wijk opgevuld is met hoge grijze flats gebouwd vlak na de tweede wereldoorlog.

Doe mij mijn Roombeekje maar.

:joy:

Het is weer vrijdag hoor :calendar:

2 likes

Ik wou net een stuk tikken over de scootmobiel dichtheid daar😂

2 likes

D’r bin’ mens’n die Nederlands proat’n in Twente?

Goh.

Enfin. Seiko dus.

3 likes

Nee, maar je geeft je eigen persoon wel wat meer legitimiteit :wink:

3 likes

Leuk wijkje inderdaad. Mijn broer en ik wouden er na het mountainbiken ergens een biertje op het terras doen en er was gewoon echt helemaal niks open op dat moment. Mag ‘s avonds wel iets meer leven wat mij betreft.

2 likes

OCD is ook best lastig te hanteren :wink:

1 like

Aan mijn kant van Enschede wonen mensen die wel aan het werk moeten een dag later, dus het is prima zo :joy: Met vijf minuten ben je in het centrum.

4 likes

Klopt. Gezinnen en bejaarden wonen er. En een verdwaalde vogelverschrikker. Waar blijft Tecco eigenlijk met zijn GS?

2 likes

Echt niet leuk om door 30 off topic posts heen te moeten worstelen terwijl je probeert om te genieten van wederom een intelligente genuanceerde HF discussie.

6 likes