Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

Ken je mede-HF’ers. :wink:

2 likes

Ja Tudor is nauw verbonden met Rolex he…
Dan maakt het blijkbaar niet uit dat je voorheen 3K neertelde voor een ETA 2824 :woman_shrugging:

Dat doen ze bij IWC ook. Ik zag laatst nog een mooie dresser langskomen met een ETA uurwerkje. 4200 piek. Poeh. Voor dat geld wil ik manufactuur jongens.

1 like

Om vervolgens elke 5 jaar bij service nog eens financieel uitgekleed te worden.

4 likes

kan nu gelukkig ook met Tudor :slight_smile:

1 like

Ook weer zo.

en daarom is het topic er ook nog…

Niks mis met een Toyotatje hoor

supra1-1515794845

7 likes

Ja, dan noem je ook wel typisch zo’n ikwileenRolexofOmegamaarikkannietfase-horloge

1 like

Zeker niet. Ik stond laatst nog naast een MR2. Die wil ik.

In deze kleur graag. Ah, de smaakvolle auto’s komen langs en hup daar heb je @HanDavinci.

6 likes

Ik hoef die auto’s niet.

Spijkers met koppen. Maar volgens jouw vergelijking heb ik alles overgeslagen om hem

En zit ik nu in de

2 likes

:ok_hand:

17 likes

Bijna. Jij hebt sowieso de modefase gedaan en de betaalbareJapannerfase. De rest heb je overgeslagen of beter gezegd, ben je niet aan begonnen, omdat je er geen geld voor had. Weggezopen in 't Taphuys. :joy: En toen was daar ineens uit het niets de DJ. Haha!

Ik wil ook zo’n badjas. Als ik ze tegenkom bestel ik er voor jou ook eentje. XL?

4 likes

Michael-Knight-Sleeping

kotp33

Ik kan alleen maar iedereen de tip geven om niet zo te ouwehoeren met dat geflipper en te gaan voor wat je wil.

Ik koop geen horloges, ik koop life companions. Ik ga een oud grijs opaatje worden met een DJ en een DD, dat is toch geweldig? En alle bastaard kleinkinderen gaan erop azen, maar ik laat in mijn testament zetten dat ze mee moeten doen als prijsjes in de vrijdagavondbingo nadat ik overleden ben :sunglasses:.

XXL alsjeblieft, een badjas mag lekker ruim zitten. Maar ik heb er al eentje, van 22 momme zijde. Een bordeaux roze :princess:t2:

7 likes

Help mij even herinneren dat ik niet met jou naar de sauna ga. :clown_face::man_facepalming:t3:

1 like

Ik begon meteen met een vintage Omega, scoorde daarna nog meer vintage Omega’s, een paar Seiko’s en toen richting nóg meer Omega’s!!

Had ik al verteld dat ik alleen Rolex ga dragen als ik in crystal meth ga handelen? :sunglasses:

2 likes

Ik heb niets tegen het merk Seiko. Heb er aardig wat versleten, allen kwarts. Heb nu een vijfde en dat is gewoon een goed ding voor het geld.

De skx’en vind ik niet mooi. Andere wel mooie duikers zijn te groot voor mij.
Maar ik sluit het merk verder niet uit.

Ah joh.

Wie geeft mij een beat? Come one

It’s the man that you love to hate
Coming outta Twente state
The HF-mods don’t like my profile
’Cause da Vinci kicks much style

So the men are on my trail
They want to take Vinci to HF-jail
If they do, I’ll make the bail
’Cause I know a lot of rich females

I’m shakin’ ‘em just like this
Keepin’ that Nissan Note in fifth
HF cops don’t quit
Even when a young brothers legit

So they follow me wherever I go
I hear ‘em on the radio
With a scanner that I bought from the sto’
'Cause a brother like VInci gotta know

:musical_score::musical_score::musical_score:

21 likes

In die fase zit maar één horloge.

:grin:

Laat het nou toevallig een Seiko zijn.

Deze week.

9 likes

En ik mij maar elke keer afvragen waarom de wachtrij zo lang is daar bij Zonnestudio Zuid😅

3 likes