Wat dragen wij vandaag deel XV

16 likes

Bigeye met nieuw perlon bandje van @Rubennnv . valt me niet tegen. De ingebouwde fijnafstelling is zelfs eigenhandig.

26 likes

Zuid Holland is goed bezig!
Helemaal weer rustig Jaco?
:ok_hand:

1 like

Absoluut!

1 like

Thanks! Ben er ook erg blij mee. :ok_hand:t3:

Saai kan prettig zijn :joy:


Skx baby!!!

13 likes

Weinig spannend voor velen, genot voor mijzelf en that’s what counts!

Sicura: de eigenaar van dit merk kocht destijds Breitling na faillisement en maakte het groot.

Na een tijdje werd Sicura als merknaam niet meer gebruikt.

18 likes

Uit welk jaar is deze (ongeveer).?

MTG

6 likes

ik hou ervan, echter wat te fors voor mijn pols.

20 likes

25 likes

Durf ik niet te zeggen.
Werd niet zo lang geleden aangeboden via een veilinghuis. Info kan ik niet meer vinden.
Schat zo uit 1950 of zo, wat denk jij opa?

7 likes

Wat een fijn ding is dat om te zien zeg… Instant classic!! :+1:

1 like

Deze weer eens aandacht geven, te lang geleden😁

6 likes

10 likes

Ik heb een GMT Master II en wilde daarnaast eigenlijk nog een 14060(m), 16600 of 16610, maar ben heftig aan het twijfelen of het nog wel nodig is naast deze.
Echt boven verwachting de Tudor.

1 like

Opa denkt niet maar zal vandaag eens wat gaan zoeken :+1: mooi hoor :+1:

1 like

Super, ik ben benieuwd!
Deel het met ons :+1:
Nog een detail: metalen band is een rekband, en origineel Sicura

1 like

Solo thuiswerk dag hier maar dat is natuurlijk gƩƩn reden om geen tof horloge te rocken! :sunglasses:

26 likes