@HorlogeOpa en @Klokkengek, oftewel Hans en Harry plus de mede-genieters…hier de bonus I’d vorm van foto 
Dank je! Mooi horloge is het toch, maar dat zei ik ook al toen je hier was. Een bijzonder ding. Niet weg doen. 

stuur maar op!!


Wat een gaaf ding, ook op die band zo!
Hoe oud is deze?
Hahahaa, kan altijd natuurlijk, maarrrrr let op: 
Kom eerst maar eens langs bij mij in Nederlands Halle.
Gisteren werd het al geventileerd hier op het forum nadat @PaulusB bij mij was geweest:
Ik heb 10 laatjes met horloges, en die gaan allemaal in de verkoop.
Zenith, Junghans, tissot, eterna, certina, Seiko, etc etc.
Kiek dan opa Hans: de lokdoosjes
Kommm dan Hans, kommmmmmmm dan



Ik heb geen papieren, maar gezien de staat en de nieuwe versie Bor band die erbij zit hooguit een paar jaar.
Wat een mooie horloges toch allemaal weer vandaag! Nieuwe aanwinst net opgehaald! Casio GSHOCK DW5600. Toch wel een klassiekertje hoor!



.
















