De NA. Met veel dank aan Rob aka @RDK 
41 likes
Erg strak klokje!
1 like
Lekker Freek! Mooi ding!
1 like
Veel plezier er mee, staat je goed! 

1 like
Cool! 
1 like
Wat studeer jij? 
1 like
Thanks. Jouw mooie nieuwe aanwinst mag er ook wezen. Dat wordt genieten 
1 like
Technisch specialist personenautos.
3 likes
Wat leuk. Een autoliefhebber.
Van welke auto gaat jouw hart sneller kloppen?
1 like
Nee, dat dan weer niet. De techniek is leuk, maar autos kunnen mij gestolen worden. 
6 likes
Mooie aanwinst David, geniet ervan 
1 like
Dankjewel kerel! 
1 like
Gooi deze eens op een mooie leren band ipv dat niet passend stuk staal… 
De band was heel mooi eigenlijk! Is ook correct voor de ref. 
Maar hij is inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar 





