Wat dragen wij vandaag deel XV

Dit is het nieuwste model toch? Prachtig!

Wil zelf ook voor deze gaan kijken of de zwarte versie. Valt deze groot of valt het mee? :slight_smile:

1 like

Avondwissel :slight_smile:

16 likes

Mooier met de keren dat ik deze zie

1 like

Stoer ding :+1::+1:

1 like


Zeer fijn om te dragen

17 likes

Thx man :+1:

Prachtig deze Yacht-Master!

:+1: en de Tarmac staat al te trappelen!

1 like

Ik ben eigenlijk gewoon heel erg pleased met deze NA. Hij komt uit 1937 en is daarmee verreweg het oudste horloge dat ik gehad heb; hij stoot mijn andere Eterna (1952) hiermee van de troon.

Ik ben er nog niet helemaal uit over het bandje. Wat denken jullie?

22 likes

Vandaag de hele dag de B&M, maar net gewisseld naar de Steinhart op leer:

:blush:

21 likes

Hij wordt soms ook gebruikt voor woon werk. Morgen kom ik jullie kanten uit. :blush: Paljasclassic, rit in Zeeland met vertrek vanuit Dudzele. Nog aan het twijfelen tussen de 100 en de 148. Het wordt warm morgen :slight_smile:

29 likes

Tevens knap fietsje! :smiley:

1 like

Ben ik bij een vriend, zegt ie “oh, ik heb ook nog een Ebel”. Volgens mij is dit er 1 met een El Primero uurwerk?

22 likes

Op de terugweg van 3 weken vakantie. Laatste stop in Frankrijk, volgens sommige gezinsleden het hoogtepunt van de vakantie … :see_no_evil::sweat_smile::sunglasses::fries:

23 likes


Avond wissel.

19 likes

Breitling superocean chrono a13340😍

29 likes

Avondwissel!!!

:slightly_smiling_face::+1:

39 likes

40 likes

Ik doe mee. In het avond-rood.


51 likes